En dramatisk morgen

God morgen kjære lesere! Zumbatimen i går var rett og slett DRITgøy. Jeg så helt sikkert ut som en idiot, men jeg hadde det sinnsykt morro og ble svett, og det er vel hele poenget? Tusen takk til den leseren som tipset om å ta med masse vann. Jeg er vanligvis forferdelig dårlig til å drikke under trening, men i går tok jeg det med og angret ikke et sekund. Det behøvdes! Kan ikke vente til å dra på neste time jeg nå.

Som dere ser, så har jeg lekt meg litt med dramatisk sminke! Mørke lepper, mørke bryn og kraftig rouge. Jeg syntes det ble kjempetøft! Absolutt en look jeg kunne funnet på å faktisk gått med. Kanskje kjører jeg denne looken i dag? Øynene mine ble ekstremblå med de lilla leppene. Jeg legger ved noen uredigerte bilder helt på slutten her, så kan dere se hvilken effekt denne fargen leppestift gav øynene mine.

De to nederste bildene er ikke redigert overhodet.
Alle bildene er tatt inne med Nikon D 3000 og portrettlinsen 50 mm 1,4.

63 kommentarer

Siste innlegg