Stylet hos SalongXtend

De siste innleggene fra i går skulle selvfølgelig vært postet i motsatt rekkefølge. Jeg skulle ikke på jobb og til frisøren halv åtte om kvelden. Hehe, men det forsto dere vel. Ellers fikk jeg aldri vist dere resultatet fra besøket på SalongXtend! Flinke Tone gjorde som vanlig en kjempejobb og jeg ble strålende fornøyd. Ikke bare krøllet hun håret mitt, men jeg fikk også satt i et splitter nytt 60 centimeter langt extentions! Tone har nylig fått inn dette superlange, fyldige håret i butikken, og så fort hun får det ut i nettbutikken sin kan jeg informere dere videre. Skulle ønske jeg hadde en frisør til å ordne håret mitt så fint hver eneste dag. Det var en fryd å gå rett fra jobb, hive på kjolen og være klar for fest!

Tusen takk til Tone for nytt hår og fine krøller!
Besøk salongen i kirkegata 10, eller på nett HER

28 kommentarer

Siste innlegg