I gang med første fotoalbum!

I går kveld fikk vi endelig tid til å sette oss ned og kose oss med litt fotoalbumarbeid. Jeg har lenge hatt kjempelyst til å begynne, men tiden strakk ikke til før jeg dro til Afrika. Nå er vi i gang! 250 bilder er sortert i ulike grupper og et par sider av albumet er allerede ferdig. Her i huset klistrer vi ikke bare bildene på sorte ark. Her skal det gjøres ordentlig! Ellers forsvinner jo hele morroa? Jeg tror faktisk til og med Jonas syntes det var gøy. Han spurte hele tiden etter noe han kunne hjelpe med og så fort jeg tok for mye kontroll fikk jeg kjeft. Haha, herlig å ha en mann som til og med vil ta del i fotoalbumarbeid!  

 
 


Regel nummer 1 – Prøv deg frem før du tar limen i bruk!  

Jeg tror dette blir bra jeg! Nå må bare alt limes på.

36 kommentarer

Siste innlegg