Tid for forandring!

Jeg ville egentlig vente med å ordne designet til etter reisen, men nå var jeg så lei av rosa at jeg bare var nødt til å trygle >Annika< om å lage meg noe nytt. Jeg har mottatt headerforslag fra mange snille lesere også, men jeg har ikke fått tid til å se gjennom alle sammen, lagre dem på dataen, vise dem frem i et innlegg og la dere få velge ut noen av dem. Det skal jeg se å få gjort mens jeg er på ferie!

Nå følte jeg bare et plutselig behov for rask forandring og heldigvis var Annika villig til å hjelpe! Jeg har ikke så mange fine nærbilder akkurat nå så hun fikk ikke mye å velge i, men det ble de bildene det ble. Tusen takk for hjelpen! Hvis det er flere av dere bloggere som har behov for ny header nå, så kan jeg informere om at Annika har headerkonkurranse gående på sin blogg HER.

Deilig med en forandring i både bilder og farger!
Likte dere den nye headeren?

33 kommentarer

Siste innlegg