Ingen rødtopp denne gang!

Gjett hva? Nå sitter jeg alene hos >Annika< for å endelig få oppdatert dere! Internett bestemte seg sånn helt ut av det blå for å ikke fungere i dag! Etter å ha prøvd alt mulig for å få det til å virke og ingenting fungerte, var det bare å ta turen til nærmeste venninne. Tenkte bare å fortelle dere at det ikke ble noe rødt hår på meg. Jeg kjørte safe med striper og ble strålende fornøyd med resultatet.

Denne gang fikk jeg frisøren til å skrive ned hele oppskriften på fargen, så skulle det være noen av dere 15 000 som ønsker nøyaktig samme farge som meg, så foreslår jeg at dere sender disse ord, tall og prosenter videre til frisøren. Jeg forstår nada, men hårekspertene skjønner nok mer!

Til stripene:
1. Brune striper – Tigi True light 2,55%
2. Blonde striper – Copy right 25g 6,34 og 15g av 9,83 og 5 cm med 5,38 med 2,55%

Til bunnen:
1.  Ren 7’er 2,55%

Først farget hun etterveksten med denne 7’eren, før hun la i masse striper i to ulike farger. En lys brunfarge og en blondfarge med litt ulike nyanser. Stripene la hun “en brun og to lyse” om hverandre.

 

Var det litt forståelig eller?
Hva synes dere om resultatet?

69 kommentarer

Siste innlegg