Sneak peak – Mine paljettskatter

Her kommer en liten sneak peak på mine paljettskatter! Jeg har seks veldig forskjellige paljettkjoler som jeg er veldig veldig glad i. Ingen av dem har faktisk kostet mer enn 500 kroner. Hurra for billige, lekre festkjoler! Sølvkjolen helt til venstre på bilde over er fra Nelly, gullkjolen ved siden av er fra Cubus, den mintgrønne med jakken er fra Zara, den blå fra H&M, og den sorte helt til høyre er fra Vero Moda.

Kjolen med de store paljettene vet jeg dessverre ikke hvor jeg har fått fra. Jeg fikk den sponset for lenge siden og nå ser det ut til at nettsiden har lagt ned. Samlingen min er ikke så stor som dere ser, men den vokser og bare vent dere.. Om noen år skal det glitre av minst 30 paljettkjoler til!

 
  

Dere fikk ihvertfall en sniktitt!
Flere som er glade i paljetter til fest?

22 kommentarer

Siste innlegg