Deler ut to 1000 kroners gavekort!

Forrige uke fikk jeg en pakke med to rålekre par Sixtyseven fra www.footway.no. Innlegget hvor jeg viste skoene frem finner dere ved å bla dere litt nedover på bloggen. I samme pakke lå det også et par converse til Jonas. Disse lovet jeg også å vise frem og derfor måtte kjæresten opp og stå modell for meg i dag tidlig! Jammen synes jeg han var flink også! Kanskje jeg bare må kjøre “Antrekk – Jonas” fremover?

  

I samarbeid med footway har jeg i dag fått lov til å dele ut to gavekort fra nettbutikken til verdi hele 1000kroner. Det betyr at to av dere nå kan stikke av med et nytt par Sixtyseven, eller foreksempel et par converse til kjæresten! Hvilke sko dere velger skal dere selvfølgelig få velge helt selv.

Slik deltar du:
1. Lik facebook siden til Footway HER
2. Legg igjen en kommentar med navn og mail.


Jonas sitt nye skopar finner dere nå på tilbud HER.

 

Lykke til!

1025 kommentarer

Siste innlegg