To nye par Sixtyseven

Gjett hva jeg har vært på posten og hentet i dag da? Hele seks par sko! Hehe, det skulle egentlig bare ha vært tre, men www.footway.no sendte dobbel bestilling da de var redde for at første sending var kommet bort med posten. Det var den altså ikke, og nå har både Jonas og jeg fått nye sko i massevis! Juhuuu. Neida, selv om skoene er aldri så fine så skal jeg selvfølgelig ikke beholde fire helt like par selv.

Vi får se hva jeg gjør med dem! Får jeg beholde dem, så skal vi ikke se bortifra at to par rålekre 67 sko deles ut til flotte lesere.. Bare se så fine de er. De lave sorte kommer til å bli brukt så masse!


Skoene fås kjøpt HER


Og dette paret fås kjøpt HER

Jonas sitt par kommer med en konkurranse senere!
Likte dere dem?

                       Skoene er sponset

45 kommentarer

Siste innlegg