Twilight shorts fra So Next Year

I går tok enda en Runwaydreamz shorts del i samlingen min! Råkul var den også. Ikke bare dukket det opp en Twilight shorts, men også en blondeskjorte med skinnkrage. Begge plagg var fra www.sonextyear.com. Nettbutikken som jeg fortalte dere litt om tidligere denne uken. De selger både runwaydreamz shortser, jakker, spell bags og storfavorittene mine fra Jen’s pirate booty.

Det fine med dette er at det ikke er noen toll på varene du handler herfra. Den eneste nettbutikken jeg vet om som selger Spell bagene er www.thetrendyboutique.com og der er det dessverre toll. Tenkte ihvertfall det kunne være greit å vite til neste gang noen av dere ønsker å handle enten Runwaydreamz eller noen av disse andre kjente merkene. Sonextyear selger ikke alle variantene til de ulike merkene, men de får stadig inn flere og flere varer, så ta ihvertfall en titt! Det er aldri gøy med tollregninger.

Shortsen finner dere HER.
Skjorten skal jeg vise frem i et senere antrekk! Den fås kjøpt HER.

                 Klærene er sponset

23 kommentarer

Siste innlegg