Vinn Wonderstruck by Taylor Swift

En av de mange hyggelige overraskelsene som dukket opp i postkassen i dag var den helt nye parfymen til Taylor Swift. Parfymen har lansering denne måneden i butikken, så her har jeg vært så heldig å få være en av de første som sprayer meg med duften. Jeg greier ikke helt å beskrive den med ord, men duften er veldig søt! Ikke for søt, men litt sånn at man får lyst til å smake på den. Dere skal ikke se bortifra at jeg faktisk gjør det. Hvordan er det mulig at noe som lukter så godt, ikke kan smake godt tenker jeg.. Navnet Enchanted kommer fra Taylors sang, og på toppen av den søte, eventyrlige esken finner dere lykketallet hennes som er 13, dekorert i gull. Et søtt passende utseende til en søt, herlig duft!

Hvis flere av dere er blitt bitt av Taylor Swift basillen og svært gjerne ønsker å teste ut parfymen hennes, kan jeg informere om at det nå foregår en konkurranse for alle bloggere, hvor hele 50 stykk kan få parfymen gratis! Ja dere leste riktig. Endelig en konkurranse med store vinnersjanser!

Delta i konkurransen slik:
1. Blogg om hvorfor akkruat du bør være en av de heldige.
2. I innlegget ditt legger du til embedkoden sw 12 ws. Uten mellomrom. Dette settes inn under “KODE”.
3. Klikk deg så inn HER for å fylle ut det lille skjemaet.

Var noe uklart? All informasjon om konkurransen får du HER.
Husk 50 vinnere skal kåres og siste frist for å delta er 2 september. 

                  Annonse

27 kommentarer

Siste innlegg