Til innkjøp av ny serie!

Se hva jeg har kjøpt! Nå som Jonas og jeg er ferdige med alle sesongene av Kim Kardashian, måtte vi i går kveld ty til noe annet. Da var det bare å kjøre opp til Sørlandssenteret og kjøpe aller første sesong av One tree hill! Jeg har egentlig aldri vært storfan av denne serien, men plutselig fikk jeg lyst til å gi den en sjanse til, og begynne helt fra starten av. Foreløpig synes jeg det er litt for mye basket og litt for lite kliss, kjærlighet og jentedrama (som jeg liker). Hoho. Men det kommer vel etterhvert, gjør det ikke?  

Det ble en hyggelig kveld med cookies og One tree hill!

124 kommentarer
    1. lover deg, det blir så mye bedre i løpet av de andre sesongene. Men favorittserien min er frustrerte fruer 🙂

    2. Som Ville sier, så har du mye å glede deg til! Har sett sesong 1-9 sikkert tre ganger, uten å bli lei.. Kan kanskje virke som det er mye basket i starten, men skal love deg at det kommer til å gå over i mer drama og klissklass, hihi. Som sagt, GLED DEG! 😀

    3. Har sett alle sesongene, selv om de første er litt “standard” så blir serien bare bedre og bedre jo lenger ut i handlingen du kommer! Personlig synes jeg de siste sesongene er “de beste” men alt i alt så er hele serien helt fantastisk!
      Man blir fort hektet av handlingen 😀

    4. Du har så mye å glede deg til! Jentedrama og kliss blir det nok av, det er en serie der du plutselig vil gråte eller få latterkrampe. LOVES IT! Kjøpte fra sesong 1, og ser ALT på nytt igjen. For en herlig serie:)

    5. Jeg begynte å se på den siste uka av sommerferien og nå er jeg allerede på sesong 3! Det er mye drama, spesielt kjærlighetsdrama. Men du har mye å glede deg til. Jeg har jo sett alle 9 sesongene, men ville bare se dem en gang til, siden jeg savner serien 🙁

    6. Kan love deg at du har mye å glede deg til!
      Plutselig blir de mye mer voksne og ansvarsfulle, og ja. Alt er bare kjempe spennende!

    7. Vil bare meddele at du har fått en ny fast leser. DIGGER stilen din! Gleder meg til å følge deg videre:-)

    8. Sett alle Episodene av one tree hill ! Du har virkelig noe å glede deg til! Alle sesongene er fantastiske !!

    9. Anbefaler pretty little liars hvis du liker drama og litt kliss, typisk jente serie! Man må se på kanskje 2 episoder før det begynner å bli ordentlig bra. Anbefales på det sterkeste! 🙂

    10. Å, bare vent du! Det blir nok av kliss og drama, hehe 🙂 Så du har mye å glede deg til 🙂

    11. Er jo mer jentedrama å kliss enn basket! syyyykt bra serie, du har mye å glede deg til. Seson en er jo veldig gammel, så de blir bare bedre å bedre til lenger ut i serien du kommer:)

    12. Har sett alle sesongene, og satt igjen med en trist følelse når siste episoden ble sendt på Tv ! Du blir så glad i alle karakterene ! Har heldigvis gått til innkjøp av de 6 første og snart er de 3 siste også i hus ! 🙂

    13. GLED deg til å se videre på one tree hill! Di siste sesongene er helt fantastisk bra, og kan ikke sammelignes med di første sesongene. 🙂

    14. beste serien jeg noen gang har sett!! jeg hadde kun sett et par episoder på tv, og syns den virka drit kjedelig, men jeg ga den en sjanse og angrer ikke! ble nesten litt deprimert når det var slutt 🙁

    15. Gled deg! Det er virkelig en herlig serie! 😀 Hvor er det du har lastet ned alle sesongene av Kim Kardashian?
      Kos deg masse med One Tree Hill!

    16. Begynte på den sesongen i begynnelsen av sommeren! Er på sesong 6 nå, alt for gøy! 🙂 Eg er helt avhengi av den, + det er mye jentekliss å drama, du har mye i vente, for det er hele 9 seosonger! 😀

    17. For lite kliss og kjærlighet?! OTH er den beste serien noensinne, du kommer definitivt til å endre mening om du gir den en sjanse! 🙂 Åh, jeg elsker One Tree Hill av hele mitt hjerte 😀

    18. ååå gled deg! Den e virkelig bra den der altså. Har ikkje klart å se de siste 5 episodene ennå eg for eg vil ikkje det ska ta slutt, haha .. 🙂

    19. Jeg har aldri helt likt One tree hill, men er avhengig av pretty little liars. Har akkurat skaffet meg sesong to, så har masse kvalitetstid foran skjermen i vente!

    20. Jeg hadde og prøvd meg på den en gang, men ga opp pga synes ikke det virket bra.. Men ga det en sjangse til, og gud det er den beste serien som finnes! Maaasse jentedrama og kliss, må bare komme litt ut i sesong 1 så kommer det 😀 Har hatt masse tårer til denne serien!:)

    21. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, det er verdens beste serie!! du kommer til å digge den! bare vær tålmodig for de første episodene er drit kjedelige 🙂 Du bør sjekke ut Pretty Little Liars og 🙂

    22. Jeg er veldig “kresen” på serier om jeg kan si det sånn. men one tree hill er den sesongen jeg absolutt elsker! det er kanskje litt mye basket i begynnelsen, men det skjer så mye utrolig gøy i den serien! det er sikkert den serien alle jenter liksom, hvertfall de fleste! jeg har alle sesongene (1-8)

    23. Gled deg. Er i mine øyne den aller beste tvserien noen sinne. Åh har sett alle episodene flere ganger og grått meg gjennom utallige timer med serien haha.. Er jo helt flaut hvor obsessed jeg er med serien!!

    24. Anbefaler deg å begynne helt fra starten av the hills. Det er seriøst den beste dram serien jeg har sett! Går aldri lei av de 6 sesongene der. Er aldri kjedelig! Anbefales på det sterkeste :)<3

    25. Du burde glede deg ! Om ikke mange sesonger slutter de med basket og starter familier og det blir bare mer og mer kjerlighet !! Du gjorde ett utrolig bra valg med å begynne å se på one tree hill ! Det er virkelig verdt tiden du bruker til å se på det !de siste sesongene er så uvirkelig bra ! Jeg LOVER deg at hvis du bare ser litt vidre kommer du til å bli så hekta !! Promise ! Jeg tenkte det samme som deg i starten men etterhvert er det ikke så mye basket !

    26. De ser jo ganske spesielle ut i starten også ! Men utover i sesongene så blir de litt finere kledd osv … Haha det er jo utrolig mange år Siden den startet ! Nathan scott 4 ever <3han er min favoritt karakter ass !

    27. One tree hill er den beste serien i verden, lover deg! Karakterene forandres mye utover i serien, og det blir også mer sånn kliss klass som du ønsker deg! Og masse drama, elsker det!
      Jeg blir aldri lei oth, og kan se en episode ti ganger ut å bli kjei! <3

    28. Hallo Marthe! 🙂 One tree hill er min absolutte yndlingsserie, men jeg er ikke spesielt glad i sesong 1 selv, synes det er for mye slåssing, også liker jeg ikke at Lucas og Nathan er uvenner. Men jeg lover at det blir mye, mye kjærlighet og drama etter hvert!

    29. Du bør glede deg ! OTH er SÅ bra, musikken, episodene, handlingen alt er så gjennomført 🙂 OTH er HIMMELEN 🙂 cookiene så også farlig god ut, haha 🙂
      ha en fortsatt fin onsdagkveld <3

    30. Eg og samboaren min hell på å sjå alt på nytt nu sia det e min yndlingsserie, akkurat kåmmen tell sesong 2 idag. 🙂 det e dritbra og bli bedre og bedre, sæll om eg egentli elska di første sesongan me di “originale” fålkan bæst <3 eg har sedd alt åver 10 ganga og David har sedd masse ilamme meg før men sæll han ville sjå alt på nytt så koffør ikke ;D

    31. Så stilig outfit du har 🙂 Må bare spørre dge om en ting: hvordan klarer du å gå timesvis på shopping i så høye sko? Hadde dødd jeg 😀 hehe…
      Kos deg med din nye serie 🙂 Ikke helt min type serie, men den er sikkert bra. ha en fin dag 🙂

    32. Du kommer til å være hekta å gå til innkjøp av ALLE sesongene.. :p Jeg lover deg. Jeg lasta ned absolutt alle, og har sett dem 3 ganger. Det er ganske mange timer det :p Og det er masse kliss og jentedrama, så gled deg 🙂

    33. Absolutt masse kliss og kjærlighetsdrama og minimalt med basketball etterhvert! Og når du er ferdig(haha, 9 sesonger) burde du begynne å se Pretty little liars. HELT HEKTAA!!!!

    34. Jeg har alle sesongene av one tree hill!
      Det er kjempe bra, jeg elsker One Tree Hill. Og du har masse å glede deg til, jeg synes sesong 7 er best, men det er bare min mening!
      Håper du blir hekta slik at du må se alle sesongene, da forstår du mye mer av hele serien! 🙂

    35. har sett alle sesongene kanskje 10 ganger, VERDENS BESTE SERIE <3<3 elsker faktisk alt med den, og sesongene blir bare bedre og bedre. hahhahaha mitt ekspert-område det her faktisk

    36. One Tree Hill er definitivt den beste serien jeg har sett, og jeg har sett alt som er av serier, jeg er en 18 år gammel jente, og jeg lover deg, du kommer til å elske serien etterhvert. Bare så synd at det ikke kommer flere sesonger lengre. Kos deg masse! 🙂

    37. Hei! Så bra at dere skal begynne på one tree hill. Det er etter min mening den BESTE tv-serien som noensinne er laget. Jeg har sesong 1-7 som jeg nå har bestemt meg for å selge, så hvis du skulle være interessert i noen av de må du gjerne sende meg en mail; [email protected] 🙂

    38. Jeg ble avhengig etter jeg tvang meg selv til å se sesong 1! Det blir bedre 🙂 og det beste med OTH er at det e så virkelig på en måte ! Du lever deg så inn i det ! Det er helt utrolig 🙂 sånn som pretty Little liars og vampire dairies det er så unaturlig og ikke så virkelig den verden vi lever i ! Men i de siste sesongene skulle kg virkelig ønske at jeg hadde det perfekte livet deres ! Gled deg ! Det er noe galt om du ikke blir hekta ! Denne serien har ALT ” intriger, drama , kjerlighet , vennskap , familie,kjærestepar ,utroskap , søskenkjærligjet Åja …. Absolutt alt ! Du gråter av glede og av sorg og ler av geniale kommentarer ! Det er helt sykt hvordan det er mulig å lage en så bra serie ! 🙂 💜

    39. Jeg husker når jeg så min første OTH-episode på TvNorge for ca. 100 år siden.. Ble hekta siden den dagen altså. Herlig serie med SÅ flotte skuespillere. Jeg er egentlig ingen sucker for slike drama/kjærlighetsserier. Men OTH er virkelig en av de beste seriene jeg har sett =)

    40. One tree hill er sååå bra! Blir litt nye basket i starten, men etterhvert blir det masse drama og sånt! 😀

    41. Du bare må gi One tree hill en sjangse! Det er seriøst utrooolig bra! Har sett på det veldig masse, alle episodene. Åh, haha jeg bare elsker oth! Det blir mye bedre når de blir litt mer voksne, og ikke er på skolen osv. 🙂

    42. gossip girl har så mye mere jentedrama, kliss og sånt som du liker! det er mye bedre enn one tree hill… og vampire diaries er også utrolig bra!! se heller på det 😀

    43. Trust me ! det blir mykje mindre basket og mykje meir kliss dess lengre du ser 😀 elsker OTH og annbefaler deg å sjå alle seirene !

    44. No skal du virkelig kose deg, det er så ekstremt mye i serien som skjer at du blir hekta! Jeg startet på nytt nå i sommer, og jeg satt ein dag og sÅG en hel sesong, ( 24 episoda) og da satt jeg og gråt, lo og jubla! Så, finn fram godise, sett deg i armane på typen og kos deg!
      Har du kanskje lyst og blogge om seriene? Er gøy og høre hva andre mener om den!

    45. Karina: Åh, det høres ut som en serie for meg likevel dette her! 😀 Klart jeg kan blogge om seriene 🙂 Det ble jo kjempegod respons bare på dette ene innlegget så det må jeg få til <3
      Bec: Jeg går som regel ikke i timesvis på hæler, men skal jeg gå i et par timer på shopping så tar jeg på mine beste 😀 Da går det helt fint 🙂 Man må bare finne et par ordentlig gode.
      Åh, herlighet nå må denne serien bare være bra! Etter så mange anbefalinger fra dere, gleder jeg meg masse til å få satt meg ordentlig ned og sett episode etter episode. Det er jo det beste som finnes å bare sitte med favorittserien og en skål smågodt hele kvelden! Nå er forventningene høye her dere 😀 Jeg er nok redd jeg kommer til å bli like avhengig som dere andre. 🙂
      Til alle som lurer på hvor vi får tak i Kim Kardashian serien. Jonas har lastet ned alle episoene på piratebay. Nei, det er vel egentlig ikke lovlig, men det er altså slik vi har fått sett alt sammen. 🙂

    46. Jeg hadde samme inntrykket av serien selv, men nå er jeg frelst! Bare vent du blir avhengig! Hvis det er kliss, kjærlighet og jentedrama er dette absolutt en serie for deg 🙂

    47. SE ALLE EPISODENE OG SESONGENE!!!! DETTE ER VERDENS BESTE SERIE………….I MEAN IT!!!!!! GLED DEG, JENTEDRAMA OG KLISS!!! DET KOMMER :D:D:DD:D:D

    48. Ååå elsker den serien å du blir garantert ikke skuffet er nok av drama i den serien , var også litt skuffeti begynnelsen men er avhengig har sett det sikkertfem ganger alle sesongene 🙂
      MEN HVOR FÅR DU TAK I KEEPING UP WITH THEKARDISHANS???? får ikke sett de noen plasse :(:(

    49. jeg anbefaler virkelig the lying game hvis du liker litt kjæreste kliss men samtidig veldig mye drama og spenning.

    50. På hvilken butikk på sentret kjøpte du den? 😀 har sett alle sesongene 4 ganger men bare på internett og på TV. Meen har lyst å ha de på DVD også hehe

    51. GLED DEG! Verdens beste serie 🙂 Selv syns jeg “High School” årene er de beste, altså 1-4. Favoritt sesongen er nok sesong 3. Åh, som jeg elsker denne serien. Gråt som bare det når jeg så siste episode 🙁 Trist at serien er over!

    52. verdens beste serie uten tvil! Masse drama som omhandler gutteproblemer, utroskap, sjalusi, falske venner osv. Helt utrolig bra!! gled deg!;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg