Hundeutstilling i Kristiansand

God ettermiddag dere! Håper dere har hatt en fin søndag så langt. Årsaken til mitt fravær er at Andrea har dratt meg med på hundeutstilling i dag! Neida, jeg har gledet meg til dette ganske lenge. Denne helgen er det både hundeutstilling og katteutstilling i Kristiansand. Vi fikk bare med oss slutten i dag, men vi må nok ut og titte litt i morgen også. Kjempemorro å se alle de ulike, nydelige rasene! Etter utstillingen, dro vi i stallen hvor jeg endelig fikk hilst på Andrea sin nye hest! Ja, nå har tuppa to..


Bella kunne ikke utstilles blant smårasene. Hun må delta i en egen Mynde utstilling.

Jeg fikk prøvd meg litt som hestefotograf i dag!
Hva synes dere? Burde jeg satse på en karriere der eller?

32 kommentarer
    1. Ååh, for en nydelig italiener! Utrolig lik min egen, bare at min er lysere brun! Nesten prikk lik jo! 😀 Fantastisk flotte hestebilder av en nydelig hest, du passet veldig godt som hestefotograf! Fikk fargene veldig godt frem, og bevegelsene stivnet uten “fartstriper”. Må bare si det igjen; Nydelig mynde!

    2. hei Marthe 🙂 Du har er veldig flink og blogge, og du er en stor inspirasjon for meg!
      Ville bare fortelle deg noe jeg synest var litt morsomt 🙂
      Du var den første jeg så som hadde rød skinnbukse, og da jeg så det synest jeg det var skikkelig kult! Senere så jeg det på litt flere blogger her og der, blandt annet martine egenland sin. Men jeg så liksom aldri sånne bukser i norge, og til slutt glemte jeg litt smått av de.
      Men så dro jeg til bulgaria på ferie, og vi var på et kjøpesenter der de hadde en butikk som het new yorker. Der fant jeg endelig en rød skinnbukse, og til og med på salg til 80 kroner! 😀
      Da jeg kom hjem fra ferie måtte jeg jo ha noe å bruke til den, så jeg lette i arkivet ditt og så på ulike ting du hadde kombinert de med. Men såå oppdaget jeg helt tilfeldig at du hadde og fått buksa di fra new yorker! Måtte nesten flire da jeg så det, for det er jo ikke en norsk butikk, og det var jo helt tilfeldig! I og med at jeg så den fra din blogg, og helt uvitende endte opp med nøyaktig samme buksa!
      PS: av og til redigerer du fargestyrken LITT for sterk, så av og til synest jeg nesten det er vanskelig å se på bildene hva som er der, alt blir bare et stort fargekaos om du skjønner. Så varier litt kanskje 😉

    3. du burde satse på en karriere innen fotografi av hester, så utrolig mange fine bilder :)) hihi. og kjempemange søte hunder og hester!

    4. Det er lørdag. kjære deg Marthe! 😉 Tror faktisk den ene naken hunden der, den som ligger inni burdet men det svarte og hvite håret er dattra til hunden vår 😉

    5. Ganske morsomt at du skrev god søndag i innlegget, jeg har nemmelig gått å trodd det har vært søndag i hele dag.. Så nå måtte jeg inn på kalenderen og dobbelt sjekke at jeg ikke tullet med at det var lørdag likevel. Håper du får en fin søndag i morgen og nyter den før uken starter igjen for fullt! 🙂

    6. Maiken: Hehe, ja jeg var heelt sikker på at det var søndag i dag. Sikkert fordi jeg selv var ute i går og middager hos svigerforeldrene pleier å være om søndagene. Hehe! Jeg var virkelig sikker på at det var søndag jeg!
      Silje: Du det aner jeg ikke. Hehe. Det kommer nok noen bilder av det og etterhvert 😀
      Annika: Skrev til deg på facebook 😀 BLI MED!
      Synne: HÆ!? Nei, det kan jeg aldri tro :O
      helene: Aw <3 Tusen takk for det! Hehe.
      Sofasofie: Hei Sofie! Tusen takk for hyggelig kommentar 🙂 Ja jeg kjøpte min røde skinnbukse på new yorker i Danmark jeg 😀 Tror jeg betalte 299kr for den og var helt i hundre da jeg så de hadde den i både sort og rød. Måtte selvfølgelig ha den i begge farger. Hihi! Definitivt to av favorittene. Synd vi ikke har denne butikken i Norge. Angående fargene så skal jeg prøve å variere litt mer med redigeringen slik at ikke alle bildene blir slik som disse. 🙂

    7. Du er veldig flink til å skrive Marthe, høy kvalitet på innleggene dine! Elsker bloggen, må innom hver dag:) Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg