Antrekk – 24.08.12

Unnskyld, unnskyld, unnskyld. Jeg er en dårlig blogger! Jeg må rett og slett lære meg å planlegge bedre og begynne å forhåndsskrive på innlegg i hverdagen også. Det er litt uvant nå i starten å ha noe som skal skje til enhver tid. Plutselig glemmes bloggen litt bort, men slik skal det selvfølgelig ikke være.

Jeg fant forresten et rødt plagg i min egen garderobe! Det lange, maxiskjørtet mitt! Men selv om jeg er veldig rød og opptatt i kveld, så behøver jeg vel ikke akkurat å kle meg som en heldekket nonne. >Annika< hadde heldigvis en søt, mørkerosa kjole til meg. Med litt alkohol, ser ingen forskjell uansett.

 

 
Skjørt fra Topshop, Topp og belte fra Bikbok, Jakke fra Runwaydreamz, sko fra Nelly

 

I dag kastet jeg bare på meg noe, men jammen tror jeg dette ble en favoritt!

42 kommentarer

Siste innlegg