På vei hjem til oss!

   

Juhuuu! Nå sitter det et fornøyd kjærestepar hjemme i stuen! I dette øyeblikk er det hele tre par sko på vei hjem til vår felles skosamling. Jonas har fått valge seg ut et råstilig par skinnconverse, og jeg har fått to splitter nye Sixtyseven par! Ååh, som jeg elsker Sixtyseven. Nå som jeg har begynt på universitetet, føler jeg ikke lengre for å sprade rundt i 15 centimeters Jeffrey Spike eller blondesko.

Det er nemlig til min store forskrekkelse, ikke en sjel som går i hæler på skolen. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg selv legger mine elskede hæler på hylla, men jeg tenkte ihvertfall å kjøre en litt mer nøytral stil i begynnelsen! Vil helst ikke bli pekt på som hun gale med de syke skoene allerede første måned. Andre måned er greit, men ikke første. Haha! Derfor syntes jeg disse sorte parene passet utmerket! 

De øverste har jeg allerede i beige, så de vet jeg sitter som et skudd!
Alle tre parene er fra www.footway.no

                             Skoene er sponset

19 kommentarer

Siste innlegg