Ansatt hos Vero Moda!

GLEDE! I forrige uke var jeg på et veldig hyggelig intervju med butikksjef fra Vero Moda på Sørlandssenteret, og vet dere hva? Jeg fikk jobben! JEEEI. Hurra for et nytt, hektisk liv! Jeg har hatt et vanvittig bra, rolig friår. Noe jeg virkelig følte jeg behøvde, men nå er det tilbake til den hektiske hverdag. Fremover blir det både blogging, jobbing og studering på meg. Det tror jeg også skal gå veldig bra. Man får tid til det man vil få tid til, tror jeg. Nå har jeg bare en ekstrahjelpstilling hos Vero Moda, men det passer meg utmerket! Gleder meg til å få litt arbeidserfaring i klesbutikk. Jeg har tidligere bare jobbet som servitør, kokk og ryddejente. Tenk, nå skal jeg få jobbe med det jeg liker aller best.. Klær! 

Håper vi sees på Vero Moda i nærmeste fremtid!

68 kommentarer

Siste innlegg