Hva lurer DU på?

God morgen solstråler! Det ble ikke en veldig sen kveld i går, men en fin kveld likevel! Jeg drakk noe fryktelig kvalmende, så jeg foretrakk å være nærmest edru hele kvelden. Det fine med det, er at formen er heltopp dagen etter. Nå skal jeg ut og handle hvert øyeblikk. Dere har nemlig en oppskrift i vente!

Men først! Jeg vil veldig gjerne kjøre i gang en liten spørsmålsrunde. Jeg skulle gjort dette for lenge siden, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å svare før nå. Håper dere har noen spørsmål på lur til meg. Gjerne noen som jeg ikke har svart på tidligere. Svarene vil komme i løpet av uken!

Er det noe DU lurer på?

193 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om Jonas?
      Hvor møttes dere?
      Hvem tok “det første steget”?
      Trives dere i leiligheten?
      Elsker spørsmålsrunder, håper det blir en lang 🙂

    2. Kan ikke du å Jonas lage videoblogg ilag? 😀
      Hva var den største forandringen når du fløtta ilag med kjæresten? 🙂
      Favorittartist?

    3. Hvor gammel var du første gang du ble skikkelig full?
      Hva er det du skal studere?
      Hvor traff du Jonas?
      Har du tenkt på å kunne utdanne deg til kokk eller noe, med tanke på at du lager mye forskjellig mat, ofte?

    4. jeg har et spørsmål til deg… Lurte på om du kunne prøve å sminke deg naturlig en dag, med litt pudder og ikke så mørke bryn? Du er helt sykt pen, og jeg vil gjerne se hvordan du ser ut mer “naturlig” om du skjønner? Ikke frekt eller noe, så ikke missfortså!!
      Kan du legge ut noen gamle bilder av deg?
      Har du gått vgs før? Hvor lenge har du hatt pause? og hva går du nå?
      Hvordan har du råd til å kjøpe sååå mye klær og saker til huset, sko+ en haug av sydenturer? Er det kun bloggpenger?
      Hvordan traff du jonas? Kan du fortelle alt som har med det å gjøre ?? 😀
      Kan du lage en sminkevideo?
      Favoritt mat?
      Drikke med og uten alkohol?
      Beste ferie?
      Noen gang prøvd snus eller røyk? Gjør du det, eller har du gjort det fast?
      Favoritt klesplagg?
      Har du hatt fler kjærester enn jonas?

    5. Hvordan er forholdet mellom deg og Kristina bergsvik nå? Er dere fortsatt uvenner eller snakker dere sammen i ny og ne? Ser jo at dere begge kjøper ganske mye likt, som de sennepsgule JC skoene, ginatricot beltet Osv!
      Hvor ofte er du i Bergen?
      Vil du kalle deg selv en belieber? Bruker du mye av tiden din på å stalke jb?

    6. Har du tatovering? I så fall, var det vondt å ta?
      Hvilket land vil du besøke i nærmeste fremtid?
      Favoritt land som du gjerne kunne tenke deg tilbake til?

    7. hvordan ble du og kjæresten din sammen? hvor lenge siden? alderforskjell osv. kan du fortelle litt rundt det?

    8. Jeg lurer litt på om Jonas ofte blir kjent igjen og snakket til på gaten? Eller eveutelt på jobb. Siden jeg helt plutselig registrerte han ved siden av meg på XXL i sommer, kom bare til å tenke på det. Haha. 🙂

    9. Ser det er veldig mange spørsmål om deg og Jonas, så tenkte å spørr om det jeg og 😀 haha! Hva er det dere krangler mest om?
      OG så; Hva er ditt store mål i livet? 😀

    10. Hadde du ville gitt 15.000 for ei veske?
      Hva er det dyreste plagget du eier og hva kostet det?
      Tjener du så bra at du kan leve av bloggen hvis du hadde villet det?
      Bruker du noe spesielt for håret av hårkurer osv og retter du det mye?

    11. Endelig spørsmålsrunde, ventet på dette lenge.. hehe :)<3
      -Kan du fortelle om kjærlihetshistorien til deg og jonas?
      -Kan du lage sminkevideo-hudsminke?
      -Hvordan har du det?
      -Hvilke blogger leser du?

    12. Hei Marthe 🙂
      Kunne du fortelle litt om hvor mye du tjener på bloggen. hvor lenge blogget du før du fikk penger og sponsere? Veldig nyskjerrig på hvordan du bestiller fint fra nettsider, for jeg får det ikke til, kunne du vise hvordan? …
      Bruker ikke du maskara på øya? Siden øyenbryna dine e så mørke,men du kler dem :)) …. Takk på forhånd ,

    13. Elsker bloggen din, Marthe!
      Hvor høy er du?
      Hvor kjøper du buksene dine? Jeg er ganske lav, omtrent 156 cm, og alle bukser er alt for store i benlengden. Jeg har heller ikke råd til å kjøpe bukser til 1000 kr stykke hver gang. Har du noen tips hvor jeg kan finne passende bukser, som ikke er så altfor dyre i pris? 🙂

    14. Kan du lage noen video blogger?
      Hvor mye betalte du for leiligheten til deg og Jonas?
      Betalte dere halvparten vær?
      Har du noen videoer fra Rhodos?
      Kan du huske å ha gått forbi et stort hotel som heter grand hotel når du var i rhodos? Det ligger rett ved barstreet! der bodde jeg skjønner du

    15. Elsker bloggen din! Du inspirerer meg 🙂 Tusentakk! Anyway, vet du om noen plasser der man kan kjøpe extensions billig og de er gode?? Slik at mann kan krølle de og sånt? Hvor har du kjøpt dine? Var de dyre??
      Oog kan du ligge ut mer bilder av kjæresten din, og av dere to?? 🙂 hehe
      Klem!

    16. jeg lurer VELDIG på hva som skjedde med deg og kristina ? det tror jeg er noe alle som har fulgt deg hele veien lurer på 🙂

    17. 1.Favoritt merke?
      2. Har du det bra ? 🙂
      3. Hva er det du er mest fornøyd med, som du engang har kjøpt?
      4. Drømme reise?
      5. Likte du Rhodos godt?
      6. Hobby?:) bortsett fra og shoppe 😉

    18. Husker du sa du skulle fortelle hva som skjedde meg deg og Kristinabe, men forklaringen kom aldri :-/ Ble litt nysjerrig på akkurat det. Tror alle reagerte litt på at dere hadde blogg sammen og virka ut som beste venner, og plutselig ble det helt brått dårlig blod. Hva skjedde?

    19. Hvordan har du det for tiden? 🙂
      Har du noen gode teknikker når det kommer til å øve på prøver og slik?
      Hvilken dato skulle du på Justin Bieber konsert? Og har dere dimond eller golden?
      Din største drøm?

    20. Du har kjempefin kropp! Men jeg lurer på om du har silikon? Ettersom du har ganske store pupper til å være såå slank!
      Om du så ikke har det, så er jo det et kompliment!

    21. – Kan du anbefale noen filmer?
      – Hvilke blogger leser du?
      – Er du kristen?
      – Kan du har flere videoer?
      – Hva het ungdomskolen du gikk på?
      – Siden du reiste så mye i sommer, hvorfor valgte du ikke å reise til London eller Paris eller no, jeg mener siden du elsker å shoppe?
      – Jeg har enda ikke forstått hva som skjedde mellom du og Kristinabe, kan du fortelle litt nærmere, har dere noe kontakt enda?

    22. Kan du lage noen videoer snart ?
      kan du legge ut noen gamle bilder av deg ?
      har du å jonas lyst å gifte dere ?

    23. Hva tenker du når du får negative kommentarer rettet til klesstilen din, måten du blogger osv?
      Hva synest du om unge mødre generelt? (uten å rette det mot noen du kjenner eller noen på topplisten?)
      Tenker du noen ganger på hvem som faktisk leser bloggen din?
      Hvordan var det å begynne på skolen?
      Har du det bra?

    24. Har du naturlig rett eller krøllet hår? (kan du vise bilde)
      Hvordan får du til de krøllene som du har på innlegget under? Kan du vise det på en video eller med bilder ? ♥

    25. -Hvordan tar du vare på buksene dine? Haha, hvis du skjønner hva jeg mener!
      -Hvor høy er du?
      -Hvilket sted i utlandet ville du helst anbefalt andre å reise?
      -Hvor henter du inspirasjon fra?
      Digger bloggen din! 🙂

    26. Hvor mye tjener du på bloggen?:)
      Hvilke sponsorer har du?:)
      Har du lyst på barn og mann (ektemann)? og vil du det med Jonas?
      Kan du skrive alle stedene du har vært de siste to årene (2011 og 2012)? og hvor mye hver tur kostet? rett og slett til fakta om hver tur? hvor lenge dere var der? og hvem du var med?:)
      Hvor mye penger bruker du i måneden? på klær, sko, mat og slikt?
      Håper du svarer 🙂 Følger med på bloggen diiin hele tiden <3

    27. *Ser noen av spørsmålene er stilt før men da blir det jo mer tydelig hva vi ønsker, og det er flere videoblogger!?! 🙂
      *Også lurer jeg på om du kan fortelle litt om når du drev på med hest? Jeg driver også med hest..
      *Vet du er glad i å reise, men har du noen favorittsteder og hvorfor?
      Digger deg! Du er en superflink blogger, du fortjener 1. plassen!!

    28. Hvor lenge har du hatt den stilen du har?
      Hvor mye penger bruker du på sko, klær og sminke i måneden?
      Hva syns du om bloggen min? Helt ærlig! (spør mange, for å se hva jeg kanskje kan bli bedre på, endre på bloggen :))
      Hvilke blogger leser du?

    29. Du legger jo ut antrekket ditt hver dag. Har du på de klærne du viser frem på innlegget HVER dag? Eller er det slik at du går med andre klær, så skifter du til nye klær for å vise dem på bloggen, også skifter du tilbake?
      Går du aldri med klær to dager på rad?

    30. Hvordan får du råd til alt? ;oo (klær,sko, osv)
      Hva syns Jonas om at du ligger på topplista på blogg.no?
      Hvilke slettetang har du? (Og hvor ofte sletter du håret ditt?)
      Kan du ha en hårvideo? 😀

    31. Du er kjempestor inspirasjon! Men kan du vise nytt bilde fra når du var tretten?
      Ser at du liker å lese bøker som solstrålen, drømmehjerte og sånt.. Liker ikke du typiske jentebøker?

    32. Tjener du mye på bloggen ?
      Hvor jobber du? (om du jobber)
      Hvor jobber kjæresten din?
      Skal du på fler reiser i løpet av året?
      Hvem tar bildene dine?
      Jeg har sett at du handler mye og har MANGE sko! Men hvor har du alt?, du har vell ikke plass til alt i kleskapet på rommet?

    33. Bruker du noen hudkremmer for å holde huden din så ren som den ser ut til å være? 🙂
      Godtar du venneforespørsler fra lesere på facebook?

    34. Hvor mye kostet tatoveringen din? Og symboliserer den noe spesielt?
      Kunne du tenke deg å lese ungdomsbøker, slik som twilight og The Hunger Games?

    35. Har du lest bloggen Styleconnection?
      Hva syns du om den?
      Hvor lenge har du og Jonas vert sammen?
      Kan du ta et skikkelig bilde av tatoveringen din?
      Lykke til!:)

    36. Hvor få du lønnen din fra? Og hvor/hva/ hvis du jobber?
      Hvor lenge har du og Jonas vært sammen?
      Kunne du tenke å stifte en familie?
      Kunne du tenke deg å legge ut en video om hvordan du sminker deg? Setter stort pris på det!
      Ha en fin dag videre, Marthe! 🙂

    37. Kan du skrive litt om reisen til Rhodos? kansje et lite innlegg, sånn som du gjorde med afrika turen 🙂 hadde satte veldig pris på det !!

    38. Fineste jentenavn og guttenavn?
      Har du kontakt med moren din? Husker jeg så mye mer til hun før, og nå skriver du aldri om henne etter at du flyttet ut.. Kanskje logisk, men du har aldri skrevet at du skal besøke henne, så bare lurer:)

    39. Skulle du noen ganger ønsket at du aldri hadde startet å bloggen?
      Hva tror du du hadde drevet med hvis du aldri hadde begynt å blogge?

    40. jeg bare elsker stilen din! kan du anbefale noen steder på nett der du kan handle klær som du er blitt fornøyde med?

    41. Hei! 🙂
      Hvordan er studentlivet så langt?
      Er det årsstudium eller studier over flere år?
      Har du mange kompiser?

    42. Har du noen “topp 5” forholds tips? 😀 Dere to har jo holdt sammen så lenge, kjempekoselig <3 Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart to år, så noe må vi da gjøre riktig hihi, men er alltid gøy å høre hva andre mener er viktig i et forhold.

    43. Hvilke dager har du skole, og når starter/slutter skoledagen din?:) kan du fortelle lit mer om det du studerer, hva dere gjør osv?

    44. – fortell litt om skolen; hva, hvor, hva du skal bli osv osv
      – ikke ta dette på noen negativ måte, mn hvordan får du råd til så mye når du ikke jobber? tjener du såpass mye på bloggen?

    45. Hei<3 jeg vil starte med at jeg ELSKER bloggen din<3 og det er du som inspirerer med når jeg skal kjøpe, eller kle på meg klær<3! digger deg
      jeg bare lurer på om du kan ta en video av: mine( altså dine, haha) 10 favorittklesplagg i klesskapet? og hvor de er fra <3
      hvor henter du inspirasjon fra, sånn i klesveien<3??
      kan du lage en video om hvordan du ordner deg til hverdag og en til fest <3? hår og sminke <3 VÆRSÅSNIIIIIIIIILL <3

    46. Hei!
      -Vil du si du har vert en fjortis?
      -kan du legge bilde der du synes du ligner på fjortis?
      -Hvor gammel var du når du drakk for første gang? viste foreldrene dine om det?
      -Hva synes du om andre mindreårige som fester?
      -Er det noe du savner med barndommen?
      -kan du fortelle om hvordan du reagerte når du fikk mensen for første gang?
      -Hva synes du om http://www.explode.blogg.no?
      -Synes du Fotballfrue er en inspirasjon for din del?
      Kjempe fin blogg!

    47. Den sommerfuglen bak øret ditt, er det en tatovering? Isåfall kan du fortelle litt om den, når du tok den o.l?

    48. hva er det dyreste du eier?
      mest romantiske, jonas har gjort for deg?
      hvor lang tid gikk det før du fikk runwaydreamz vesten din?
      hvor lenge hadde du og jonas vært sammen når dere først flyttet inn? 🙂

    49. Hva er det du skal studere dette året?
      Hva mener du kom kristendommen?
      Har du noe imot kristne mennesker?
      Elsker bloggen din, og utsenede ditt 🙂 <3

    50. haha, jeg bare lurer på om du har silikon? Du har veldig fin og slank kropp og store pupper. Så jeg bare lurer på om de er ekte 🙂 Sorry for litt kleint spørsmål

    51. Heia, lurte på om du kunne gi noen tips til en god, men billig skalldyrmiddag? Med scampi for eksempel, som er ganskeså billig. Og oppskriften på en skikkelig bra slappav-kveld med kjæresten? Enkel mat og lignende, koselige filmer, osv.
      Eventuelt tips til noen bra skrekkfilmer eller komedier 🙂

    52. heisann, Marthe!
      jeg håper virkelig du kan svare meg på dette 🙂
      jeg digger at du tørr å gå som du vil, men får du ikke kritikk noen ganger for det du går med? altså sjalue jenter som sier du ser ut som en hore eller lignende fordi du liker å pynte deg i hverdagen?
      jeg kjøpte meg jeffrey campell sko for noen måneder siden og når jeg gikk med dem på skolen med en fin bluse så ble jeg kalt alt mulig og fikk ofte stygge blikk.
      jeg tørr nesten ikke å gå med høye hæler på skolen eller er en ”for fin topp” som det tydeligvis er for noen jenter, og jeg misunner deg så mye for at du tørr å gå sånn når DU selv vil det. så jeg lurte på om du kunne ha svart meg her, eller skrevet sammen med de andre svarene, om du får stygge blikk av og til fra andre, og om du blir baksnakket som du har fått høre?

    53. Du er så heldig som har så fin kropp! Trener du mye?
      Hvilken linje gikk du på på videregående?
      Hvordan møttes du og jonas og hvor lenge har dere vært sammen?

    54. Hvordan møtes du og jonas`?
      Hva er din store inspirasjon`?
      Hvor gammel var du første gang du nappet brynene dine?

    55. Hååååper du vær så snill kan svare på dette 🙂 Jeg lurer utrolig mye på hva du jobber som. Jeg mener du kjøper deg veldig ofte nye klær og drar ofte på ferie. Men hvor får du alle pengene fra? Du kan vell ikke tjene så mye på bloggen..? Uansett du snakker/skriver aldri om jobben din på bloggen, tipper nesten du er kokk. Maten din ser iallefall veldig god og fristende ut 🙂

    56. Jeg lurer på hvor du henter inspirasjon! Alle blader, blogger, personer o.s.v. Selv er jeg veldig moteinteressert, og elsker å finne nye inspirasjonskilder!
      Stor klem <3

    57. Hvordan er forholdet mellom deg og din mor, og hva jobber hun egentlig med?
      Hvem er dine aller nærmeste venner?

    58. Hvor mye er ca shoope budsjette for en vanlig måndte? Og hvor mye brukte du den måndten du har brukt mest penger på shooping?

    59. Hvordan sminker du brynene dine?
      Hvordan sminker du leppene dine?
      Kjenner du kristinabe.blogg.no eller har du kjent henne?
      Har du hatt en blogg med kristinabe?

    60. dette er ikke akkurat et spørsmål, men han du væærsåsnill å lage et innlegg der du skriver og finner bilder om litt høstmote? du har jo veldig sommerslige antrekk nå, hadde vert litt kult å se hva som kommer til høsten av litt varmere klær! 😀 digger bloggen din 🙂

    61. Hvordan har du det om dagen? 🙂 Gruer du deg til livet som student, etter en lang “ferie” uten skole/jobb ?
      (vet det er mye jobb med bloggen med der er du din egen sjef)

    62. Hvilket livssyn har du?
      Kristen?
      Hva har du planer om å bli?
      Hvilken videregående skole gikk du på?
      Favoritt reisen i år?
      Når du reiser, vil du oppleve mest mulig eller bare reise på “badeferie”?
      Når og hvordan begynte du å blogge?
      Setter stooooooor pris på svar<3

    63. sminker og ornder du øyenbrynene dine på alle bildene dine eller er de naturlige som de er??
      digger bloggen din forresten<3<3

    64. Hvordan klarer du å holde deg så slank? Du har en utrolig fin og trent kropp, spesielt lårene og beina! Spiser du sunt eller trener mye? Det virker jo som om du spiser en del godteri. Skriv tips!

    65. kan du fortelle litt om studiene du går, hvorfor og hvilken videre utdanning dette fører til?
      kan du også fortelle litt om deg og kjæresten, deler dere økonomi, hvordan det er å bo sammen ogsånn, bynner å bli i samme situasjon selv, så litt spennende å høre hvordan andre har det:)
      fast leser av bloggen din, du inspirerer meg stort på klesfronten!

    66. Jeg bare lurte på om du pleier å få vondt i ryggen eller føttene siden du går mye med høye hæler?:)

    67. Hei, Elsker bloggen din 😉
      – Har du noe jobb utenom blogging.
      – Skal du studere, eller studerer du nå.
      – Hva skal du i såfall jobbe med etterhvert. (hvis du skal)
      🙂

    68. Hvorfor bor faren din i Thailand? Er han sammen med derfra eller er det bare jobb?
      Hvorfor flyttet du til Kristiansand?
      Har du annen familie enn mammaen din her i Kristiansand?
      Begynner du å studere igjen eller tar du enda et år fri?
      🙂

    69. Hvor mye sånn ca. får du i lønn fra blogg.no hver måned?
      Hva er favoritt dialekten din?
      Hvor mange par med jc har du?
      Hvor mange år er Jonas?

    70. -har du lyst på barn? hvor mange?
      -hvillke p-piller bruker du? blir så feit av de jeg bruker og det ser ikkje ut som om du har det problemet med dine!
      -hvordan var din ungdomskoletid? kan du legge ut bilder av hvordan du så ut? 🙂

    71. Før nevnte du moren din mye på bloggen din, men nå skriver du aldri noe om henne. Har det skjedd noe?

    72. Hvor høy er du og hvor høy er Jonas?
      Har du jobb?
      Hvor kjøper du klærne og skoene dine?
      Elsker bloggen din 🙂 Du ha råbra stil :))

    73. Har du tatt silikon? 🙂
      Kan du legge ut et bilde av familien din? 🙂
      Kan du legge ut et bilde av Jonas når han ikke smiler? 🙂
      Digger bloggen din!

    74. Hvordan fikk du råd til å shoppe så inni….masse i sommerferien og før det når du ikke hadde jobb?!

    75. Du skrev en gang på bloggen tidligere at Jonas ville ha barn men ikke du ? Er det fortsatt sånn ?
      Vil du dele resten av livet ditt med Jonas ?
      Har dere snakket om å gifte dere ?
      Vil du noen gang ha barn ? Nå eller i fremtiden ?
      Deg og Jonas ville fått den søteste babyen da ! Dere er perfekt sammen , sikker på at den ungen også blir det 🙂 fast leser av bloggen din !

    76. Hvorfor sluttet du og blogge på kristinabe.?
      Kan du ha sminke video.?
      Er du jomfru.?
      Skal du og jonas Gifte dere.?
      Kan du ha må gjøre video.?

    77. Når og hvor tok du tatoveringen du har bak øret? Hvor vondt var det fra en skala fra 1-10? Vil du ha flere tatoveringer?

    78. Hvilket forhold har du til kristina nå? hun som du hadde blogg med før. Husker bare at plutselig hadde dere hver sin blogg.

    79. Hei Marthe !
      Jeg har to spørsmål til deg :
      ‘ Jeg liker veldig godt klesstilen din. Og da lurer jeg på hvor du henter inspirasjon fra..?
      ‘ Kan du fortelle litt om forholdet med Jonas..? Når startet det, fortiden, osv.. ?

    80. Hva tenker du når du skriver innlegg? tenker du at du er et forbilde for mange andre eller skriver du det du vil? Har/ er du noen gang redd for å si meningene dine om ting for at folk ikke skal like deg? Kan du skrive noen innlegg om typisk abort, mobbing, dagens temaer?
      Du har en fantastisk gøy blogg å lese!!

    81. Hvor mange tatoveringer har du?
      Hvorfor tok du de, altså hva betyr de for deg?
      Var det vondt?
      Vil du ha fler?
      Hvor gammel var du?

    82. Hvor ofte trener du? Og hva pleier du å trene?
      Hvilket treningssenter bruker du?
      Er du kristen?
      Har du søsken?

    83. – Hva slags innlegg er det du pleier å få mest kommentarer på?
      – Er du enebarn?
      – Kan du svare på video?
      – Kan du ha flere videoblogger?
      – Hva syntes du om Tcmn?
      – Hva syntes du om Andrea Badendyck?

    84. Hvordan får du råd til alle reisene, alt interiør til leiligheten, all shoppingen når du akkurat har kjøpt ny leilighet? og ikke har annen jobb en blogging?

    85. Hva studerer du atm og hva har du studert før? Og hva er det du tenker å utdanne deg til? Mulig du har skrevet om det før, har bare vært litt bortreist og er ikke helt 100 % oppdatert på bloggen din for tida.

    86. Jeg lurte på om du får vondt i bena av å gå på høyhelte sko? Eller om du har blitt så vandt med det at det ikke gjør vondt lengre? (etter lengre turer liksom)

    87. hvor mye må du betale får alle disse reisene du drar til ? har du penger til å dra helle tiden .. Elsker bloggen Marthe.loveu!

    88. Kan du snart lage en video blogg?
      Kan du snart han en konkurranse for flere vinnere å vinnerne trenger ikke ha blogg?
      Hvilke blogger leser du?

    89. Hallo, hallo. Jeg må bare først si at jeg elsker bloggen din! Blir så utrolig inspirert av stilen din 🙂
      > Hvor mange jeffrey campbell sko har du?
      > Hvem er dine 3 farvoritt sko?
      > Hva likte du best under langredrag? Noe jeg MÅÅÅ sjekke ut? 😀

    90. kan du ha en sminkevideo?
      hva er drømme jobben?
      hvor mye tjener du på bloggen på 1 år?
      hva er fav plagget ditt ?
      ønsker du å bli nr 1 på toppblogg lista?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg