Vinn 1000kr gavekort på bokkilden!

Til alle studenter! Visste dere at bokkilden har prisløfte på pensumlitteratur? Finner dere bøkene billigere et annet sted, så kutter www.bokkilden.no ned prisen! Bokkilden gir også maks rabatt på nye bøker og sender pensumlitteraturen fullstendig portofritt. Dere får det med andre ord ikke billigere..

Ellers vil jeg informere alle blogger-studenter om en spennende konkurranse som bokkilden har gående. Nå kan dere være med i trekningen om å vinne et gavekort til verdi 1000kr på www.bokkilden.no! Dette kun ved å skrive et blogginnlegg! Jeg regner med at det er mange studenter der ute som veldig gjerne skulle hatt noen av skolebøkene sine sponset? Pensumbøker er kjipe greier å bruke penger på, så grip sjansen! Nå har dere muligheten til å prøve å få noen, kanskje til og med alle bøkene deres gratis.

Delta i konkurransen HER
Det plukkes ut hele syv vinnere!

annonse

9 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du noen gang har en ønskeliste på en måte, over ting du har tenkt til å kjøpe? også lurte jeg på om hvis du hadde det, om du kunne legge ut den “ønskelisten” på bloggen en gang, hadde vært litt gøy å sett hva du har lyst på liksom. Jeg har liksom ingen penger nesten og har sååå mye på min ønskeliste, og du tjener jo på bloggen og har jo penger til ganske mye klær osv så jeg bare lurte på om hva og hvor mye du hadde!!!! HOHO

    2. Kunne du skrevet litt om leiligheten deres? Skal snart flytte inn med kjæresten selv, og driver å ser litt på leiligheter.. Om dere leier, har kjøpt, hva som lønner seg, osv? 🙂 hehe

    3. Har vært fast leser kjempelenge nå! Og jeg blir absolutt aldri lei av å lese de utrolig bra innleggene dine.. Du har verdens beste stil og jeg får så syykt mye inspirasjon fra deg!=) Ha en suuuper kveld! 🙂
      Klem Ingeborg <3

    4. Johanne: Vi leier bare selv da vi ikke har råd til å kjøpe. Man må jo ha en ganske stor egenandel bare for å få tatt opp lån og ofte får man ikke lån selv med egenandelen i boks heller. Bankene har så stoer krav til ungdommer i dag at det nærmest er umulig å få kjøpt seg noe før man er ferdig utdannet og er ute i fast jobb med fast årslønn. 🙂 Men vi leier foreløpig og er kjempefornøyde med det! Leien er bare på 6500kr i måneden så det er ikke all verdens på hver. Det er vel heller maten som koster 😀 Det lønner seg jo aldri å leie, men når man ikke har muligheten til annet så må man jo 🙂
      Marie: Jeg kan godt legge ut en slags ønskeliste! Jeg har jo snart bursdag så det passer jo ypperlig 😀 Da må jeg gå litt i tenkeboksen, for akkurat nå er det ikke så mye jeg behøver! 🙂 Angående lønningene mine. Hehe, det varierer veldig fra måned til måned. Jeg vil ikke dele akkurat hva jeg har med så mange mennesker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg