Vårt aller første fotoalbum

Denne dagen har forsvunnet på et blunk! Jonas dro akkurat for å spille kamp og så fort han er tilbake, drar vi på romantisk hyttetur sammen! Vi har begge løpt rundt i hele dag og ordnet alt som måtte ordnes før vi kunne dra. Nå skal bare bagen pakkes så er jeg klar for å ta av. Dette blir bra!

Jeg fikk blant annet skaffet meg en ny bok i dag! Ja, så kom det en pakke i posten hvor innholdet var tre splitter nye varianter av Kims chips! Hoho. Heldige meg har fått lov til å prøvesmake de tre nye sortene. Det passet jo ypperlig ettersom chips hører med på hyttetur, eller hva?

 

Og vet dere hva? Nå skal Jonas og jeg snart i gang med å lage vårt aller første fotoalbum sammen! I dag var vi på Sørlandsenteret og kjøpte inn både fotoalbum og en hel hau av scrapbook saker, så nå venter vi bare på de utvalgte bildene. Gleder meg som en gal til å begynne på dette prosjektet jeg!

Noen som vil se resultatet?

52 kommentarer

Siste innlegg