Girls1st – Et nettsted for og av jenter!

God kveld kjære lesere! Nå har jeg lyst til å prate litt med dere yngre lesere i aldersgruppen 11 til 17 år. Jeg får ofte både mail og anonyme kommentarere i kommentarfeltene mine hvor jeg får spørsmål som: Når er det greit å dra på fest for første gang? Når er det egentlig greit å begynne å bruke sminke? Når er det normalt å ha kysset for aller første gang? Eller hvordan bør det første kysset være?

Jeg er ingen ekspert på slike områder. Jeg har selvfølgelig mine egne erfaringer, men jeg er nok ikke den som gir de beste svarene her. Derfor har jeg lyst til å fortelle dere om et helt nytt nettsted! www.girls1st.no er et nettsted for jenter, av jenter der man kan møte og dele informasjon, tips, egne erfaringer og fortellinger om absolutt alle “førsteganger”. Foreksempel første mensen, første kyss, første fest, eller første forhold! Er ikke det flott? Her kan dere lese mange morsomme historier, samtidig som dere kanskje kan lære av andres erfaringer, få svar på det dere lurer på og til og med hjelpe andre!

Mitt aller første ordentlige kyss fikk jeg av nabogutten da jeg var rundt 9 år gammel. Jeg hadde løpt etter gutter lenge før dette og kysset for aller første gang allerede i barnehagen, men dette er ikke noe jeg husker stort av. Det eneste jeg husker er at de stakkars barnehageguttene var livredde meg.. Det aller første virkelige kyss fikk jeg bak en søppeldunk på asfalten av den 9 år gamle nabogutten. Der satte vi på rumpene våre bak to stinkende søppeldunker og kysset. Romantisk? Vel, det var et sjarmerende øyeblikk!

Ønsker du å dele egne historier eller lese om andres?
Bli medlem av girls1st, helt gratis HER og begynn med det samme!

        Annonse

10 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Du har et flott blogg og virker som et flott jente^.
      Jeg lurte på en ting, hørte at det ikke var bra å gi parfyme som gave til kjæresten sin, så lurte på om du har erfaring med det? har du gitt parfyme til Jonas osv, uten noe problem? kjøpte parfyme til kjæresten min også hørte jeg saken, ble veldig usikker! Hadde satt pris på om du hadde svart:)

    2. Så utrolig smart for de som er yngre da. Jeg har ikke så mye spørsmål på hjernen og trenger ikke særlig med råd når det gjelder slikt, så jeg sitter ikke mye på slike sider, men bra for de som trenger det.

    3. line: Hei Line! Jeg har kjøpt parfyme til Jonas utallige ganger, spesielt når jeg har vært ute og reist og har hatt muligheten til å kjøpe billig på taxfree. Han blir kjempeglad hver gang og som regel har han sendt med et ønske når jeg drar et sted. Hehe. Lurt å kjøpe den parfymen du vet han liker så du ikke går på en smell. Det er vanvittig mange gode parfymer for menn der ute, men sørg for at du kjøper en han er glad i 🙂

      Lisa-Marie: Så bra! 🙂

      anonym: Ja jeg var i avisen på lørdag 😀 Kjempemorro!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg