Ukens leserbilder

Ny uke, nye leserbilder! Heldige, heldige meg. Nok en gang, tusen tusen takk alle sammen. Både for de fine mailene dere sender, de flotte bildene dere lager og for de oppmuntrende ordene dere til stadighet legger igjen her på bloggen. Takk! Uten dere, ville det ikke vært noe www.martheborge.blogg.no.


Dette flotte bildet er laget av Ida Caroline.


Dette er laget av Julie!


Dette av Maiken.


Disse to er laget ac www.elinel.blogg.no


Dette av www.Rimbitar.blogg.no


Laget av www.idaberge.blogg.no


Og dette er laget av www.xmonica.moo.no

Ønsker du å sende meg et leserbilde?
Send meg bildet ditt med link til bloggen din (om ønsket) på [email protected]

29 kommentarer
    1. Herregud hvor pen du er! Du har den perfekte kroppen, det perfekte håret osv.. alt er perfekt med deg 🙂 Å alle de som skriver stygge kommentarer og sånt er bare utrolig misunnelig på deg fordi du er så pen 😉 Du er utrolig flink til å blogge og de som er venninnene dine er kjempeheldig 🙂 Du virker som en veldig snill og grei jente som bryr seg om de rundt seg <3 Du gir mange inspirasjon og glede med dine blogginlegg. Du har alltid noe spennende og fortelle om, uansett hva. Og den stilen da! Jeg må bare si at jeg blir inspirert av deg hver dag jeg skal kle på meg. Du har virkelig verdens fineste , mest kreative og kule stil. Du har alltid varierende stil etter vær og årstider. Du kan en dag komme med et søtt skjørt og en blondetopp og neste dag komme med skinnbukse og skinnjakke, men det er uansett like fint 🙂 Du er også veldig flink til og variere med alle innleggene dine, det er ikke mange som klarer like bra som deg ; Du har alltid litt forskjellig som matoppskrifter (som er veldig gode), ferier, Moutfit og alt. Jeg har følgt bloggen din siden helt fra starten da jeg merket med en gang at du kom til og bli en stor blogg. Du fortjener all skryt i verden og du har verdens beste blogg synes jeg 🙂 Misunner deg til hundre, vil bli akkurat som du når jeg blir like gammel som deg ; Jeg sjekker bloggen din hele tiden for og se om det er noe nytt spennende 🙂 Du, venner, familie og lesere burde være veldig stolt over deg. Og til alle dere lesere som er så misunnelig som skriver stygge kommentarer, det er greit at dere har andre innteresser men værsåsnill bare slutt opp. For vis dere ikke liker bloggen, kan dere heller komme med tips sånn at dere blir fornøyd med bloggen eller bare slutt opp og les bloggen 🙂

    2. Jeg likte alle untatt mitt, som ser ut som noe en førstgeklassing har laget.. :/ HAha 😀
      Elsker bloggen din, og jeg er HELT enig med Synnøve! ♥

    3. Den som maiken hadde laget til deg, der du står i rosa kjole.
      Burde du bruke som header!! :-)<3 finedeg!

    4. Ååh, det er så gøy at du deler bildene på bloggen! Tusen takk for at du tar deg tid til å se gjennom alle, det viser at du virkelig bryr deg om leserne dine. Jeg elsker bloggen din, fast leser hver dag! Du er så pen, jordnær og skriver så utrolig bra! Jeg lagde forresten en header til, sendte den på mail men kan være at den ikke er kommet, mailen min er litt klikk :s

    5. Elsker når du deler slike leserbilder! De er jo også så flinke de som sender inn! Og du er kjempe pen 🙂

    6. Pernille: Hei! Ja det er klart 😀

      Monica: Hei Monica 🙂 Klart jeg må gjøre det. Det er superhyggelig å vise frem alle de fine bildene jeg ukentlig mottar og se responsen på dem. Nå er det jo snart tid for headerbytte også. Den jeg har nå har jeg jo hatt en good stund allerede 🙂 Skal sjekke mail med det samme!

      Synnøve: Åå så grei du er Synnøve! Herlighet, dette må være tidenes herligste kommentar. Tusen tusen takk skal du ha. Her var det vanvittig mange gode ord å ta inn. Jeg måtte lese kommentaren din flere ganger for å forsikre meg om at jeg hadde fått med meg alt. 😀 Hehe. Tusen takk Synnøve. Slike tilbakemeldinger gleder masse. Håper du fortsetter å følge meg i lange tider fremover. Bloggen trenger lesere som deg vet du 🙂 Klem!

      Silje Jensen: Å <3 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg