Jeg har slått til!

I går natt gjorde jeg det man bare ikke skal gjøre. Jeg satte oppe til klokken tre og tittet gjennom alt både runwaydreamz.com og www.nastygal.com har å tilby av klær. Det skapte selvfølgelig problemer for bankkortet og jeg endte opp med å klikke hjem både en runwaydreamz vintage vest OG en rålekker UNIF skinnjakke fra nastygal. Jaja, nå kan jeg ikke vente med å få disse to i hus! Gleder meg til å vise dere.

Etter MYE om og men bestemte jeg meg for vesten på bildene under. www.runwaydreamz.com har fått inn så utrolig mange RÅ jakker! Det var virkelig ingen enkel sak å skulle velge seg ut en, men det med pris tatt i betraktning, ble det til slutt denne studded vesten. Angående frakt fra disse amerikanske nettsidene så kom den på rundt 200kr fra begge sider. Tollregningen kommer nok på ca det samme.


Runwaydreamz vesten kjøpte jeg HER, og skinnjakken HER. 
UNIF skinnjakkene vet jeg er råflotte i virkeligheten, men vesten er jeg spent på!

27 kommentarer

Siste innlegg