Nytt lesestoff!


Solfuglen fås kjøpt HER og Habanita HER (affiliateslenker)

4 august drar jeg til Rhodos på avslapningsferie med Kristinemor, og da må ihvertfall to gode bøker pakkes med. Etter anbefaling fra dere har jeg nå gått til innkjøp av både “Solfuglen” og “Habanita”. To bøker som jeg har store forventinger til. Ellers har jeg faktisk fått min aller første grafiske roman i dag! Boken Drageløperen som er en av mine storfavoritter, har nå kommet ut som grafisk roman. Jeg har allerede lest boken i dens opprinnelige utgave, men har store planer om å også lese denne splitter nye versjonen. Historien er den samme, men nå får vi den i bilder og snakkebobler! Genialt for dere som synes det er tungt å lese litt lengre bøker. Nå har dere NULL unnskyldning til å la være å lese!

Dere finner den grafiske versjonen av Drageløperen HER (affiliateslenke)
Bruker dere rabattkoden MARTHEVIP149 ved kassen, får dere nå boken på 40%. Til 149kr!

                    Drageløperen er sponset

32 kommentarer
    1. Jeg elsker å lese. Har lest alle harry potter bøkerne denne sommerferien. (Midt i den siste) også har jeg lest alle dødslekene- bøkene, og mange mange mer! 🙂

    2. Har du klippekort på ferieturer,betaler du selv,eller blir du sponset?Nye klær hver dag,betaler du de selv,eller blir de sponset.

    3. Jeg skal til rhodos selv 5.august, kan du lage et inlegg om hotellet og ting som er der dere skal bo osv? Det hadde væært kjekt

    4. Gleder meg til å høre hva du synes om dem, så kanskje jeg også skal hive meg i lesinga. Hva skal du gjøre til høsten forresten? 🙂

    5. Ida: Skal selvfølgelig skrive om dem så fort jeg er ferdig 🙂 Jeg skal studere opplevelsesbasert reiseliv 🙂
      Elisa: Oi! Så morro 🙂 Da sees vi kanskje da? Jeg har ikke helt satt meg inn i denne reisen enda. Jeg vet ikke engang navn på hotell eller stedet vi skal være på for øyeblikket. Haha, huff. Jeg tror dette blir en ren avslappningsferie med masse sol. Det eneste jeg vet om av “utflukter” for Rhodos er slike båt/seilturer man kan bestille gjennom reiseselskapet. Det er helt sikkert nydelig å få med seg! Jeg kan skrive navnet på hotellet og området i et eget innlegg så fort jeg har funnet det frem 🙂
      Oline: Jeg svarte på den samme kommentaren forrige gang du spurte også. Får en blogger noe sponset, så skriver bloggeren det i innlegget. Vi får selvfølgelig ikke alle klær og reiser sponset. Mesteparten betaler vi selv.
      Guro: Det skal jeg definitivt få til! 🙂

    6. Til spørsmålsrunde, eller bare to random spørsmål :))
      Kledde du deg så vågalt som du gjør nå før du fikk bloggen også, eller utfordrer du litt mer pga bloggen? Veldig fint!
      Hva skjedde meg deg og Kristina?

    7. Ååå, heldig som skal til Rhodos!! Men det blir vell ganske vanskelig å unngå å feste? Er jo et partysted 😀

    8. Heldigris!! Nå har jeg ideèr til bøker jeg skal lese!
      Så fint design du fikk, selv om det er det gamle tror jeg at jeg liker dette best. 😀

    9. Hei : ) Har sett at du liker å prøve ut nye ting innen matlaging og baking! Håper at du kan finne litt inspo, og kanskje hvis jeg er heldig, legger du igjen en kommentar. Har ikke kommet så godt i gang enda, men håper på å servere dere flere oppskrifter snart. Håper du tar turen innom : )
      – bakehobby.blogg.no

    10. Hei Marthe! Tenkte jeg skulle komme med et tips til deg! ( Dette kommer til å høres utolig dumt ut, haha ) Jeg er ei jente på 19 år, glad i mote akkurat som deg, fest og veldig glad i å reise osv. Så ikke tro at jeg er en raring! Her kommer det: Jeg anbefaler deg å lese Bibelen, haha. Det nye testamentet. Jeg har lest veldig mange like bøker som deg, men bibelen er faktisk utrolig fasinerende:)

    11. Jeg anbefaler deg å lese HOUSE OF NIGHT serien. Den er fantastisk!
      Også hvis du er interisert lese litt om andre religioner som feks Islam ;P

    12. Linnea: Det kommer ann på om Jonas jobber eller ikke. Skal han på jobb så må vi planlegg hvordan og når antrekksbilder foreksempel skal tas så kjører og henter jeg han på jobb for å kunne ha bilen og få unnagjort de ærend som måtte trengs 🙂 Ellers kan jeg gjøre som jeg vil ettersom bloggen er jobben min, men mange timer av dagen går til planlegging, skriving, svaring på mail og kommentarer o fotografering <3
      Emilie: Jeg tror vi bor ganske nære både sentrum, shoppingen og barstreet. Jeg husker ikke helt hva verken hotell eller området heter, men det skal jeg finne ut av 🙂
      anonym: Åh, tusen takk for tips! 🙂
      anonym: Jeg skrev et lite minnes innlegg om det 22 juli, men jeg skriver ikke om mine meninger angående selve tragedien. 🙂
      Jenny: Det er mange barnefamilier som drar til Rhodos. Det er ikke festing på strendene og midt på gata. De har bare en liten barstreet hvor det er fest hver kveld. 🙂 Men vi skal ikke unngå festing <3
      Mia: Hehe, vågalt og vågalt 😀 Jeg kler meg akkurat slik jeg føler for. Har jeg lyst til å gå i shorts en vinterdag så gjør jeg det. 🙂 Slik har jeg vært helt siden jeg begynte å interessere meg for klær. Lenge før jeg startet å blogge 🙂
      Anonym: Åh! Det har jeg aldri tenkt på. Jeg har faktisk en bibel også, så kanskje jeg faktisk må åpne den en dag. Hvis du sier det 😀

    13. Vet ikke om du fikk kommentaren min. finner den i alle fall ikke her! Men jeg skrev at du burde lese “Reisen hjem”. Det er en fantastisk god bok som jeg leste ut på noen dager, og jeg ser at vi har lest og likt mange av di samme bøkene 🙂

    14. Heihei! Jeg og to venninner skal til Rhodos 8 august. Hadde vært så gøy om vi hadde møttes! Du må skrive hvor du skal til Rhodos osv, så kanskje vi sees? 😀

    15. Anbefaler på det sterkeste å se filmen “ørkenblomst”. Det er en vanvittig bra film! Historien er helt sykt bra og sann! Vet ikke om det er en bok også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg