The city of love

Her kommer en liten oppdatering fra kjærlighetens by, Paris! Det startet bra, men så fort vi ankom Paris flyplass gikk omtrent alt galt. Først og fremst kunne vi overhode ikke finne frem her. Jeg har vært på utrolig mange store flyplasser, men har aldri opplevd maken til avansert sted. Buss hit og tog dit og trapp opp og heis ned.. SÅ nærmet vi oss innsjekkingen. Gud bedre. Ellers var vi skrubbsulte da vi ankom og ettersom klokken nærmet seg halv elleve om kvelden var absolutt alle restauranter stengt. Da jeg spurte om det overhodet ikke var mulig å få i seg noe annet enn kjeks og sjokolade fikk jeg et klart nei. Og dere kjenner vel meg? Får jeg ikke maten min, så vil jeg bare sette meg ned å gråte.

Hehe! Heldigvis fikk vi tak i hver vår sandwich til slutt. Så til det beste.. De neste ti og en halv timene som vi skal sitte i et trangt fly, må vi tilbringe hver for oss. Huff! Alle seter var reserverte og vi som ikke hadde peiling på at vi måtte reservere seter for å få sitte ved siden av hverandre, sto igjen med hvert vårt sete ikke engang på samme rad. Dette blir en laaang tur, men safariene og hotelloppholdet gjør det nok godt igjen! Får håpe vi sovner så fort vi ankommer flyet!


Ser dere eifeltårnet eller?

The city of love? Not so much!

32 kommentarer

Siste innlegg