Siste kveld før avreise!

I MORGEN DRAR VI! Wæææ. Jeg gleder meg som en liten unge. Heldigvis reiser vi ikke før på ettermiddagen, så vasking av hus, pakking og ryddig tar vi i morgen. Kvelden har gått til kokkelering på kjøkkenet. Jeg har laget meg en helt nydelig snickers milkshake og hjemmelaget pizza i samarbeid med min kjære. Denne gang knipset jeg fremgangsmåten, så nå får dere endelig oppskriften dere som har etterlyst dette. Resten av kvelden skal nytes til det fulle!

 
 

Noe av dette som kunne friste? Oppskrift kommer!

55 kommentarer
    1. Så kjempe godt ut. <3 God tuuuuur 😀 Men kan du sende meg ein link der du har dei skoa fra baresko.no der dei skoa er for eg finner dem ikke selv :p?

    2. Mulig du har sagt det før, men hvor har du kjøpt den sofaen??? To die for sier jeg bare,, Ellers håper jeg du får til en videosnutt fra leiligheten deres etterhvert, gleder meg til å se, du har jo shoppa inn så mye FINE ting!! GOD TUR 🙂

    3. Den snickers milkshaken så ikke værst ut, må jeg innrømme 😉 Gleder meg til å få den oppskriften i hus! 🙂

    4. Jeg vil dra til hjemlandet mitt (liberia) fordi jeg ble separert fra familien min som 7åring, for akkurat 9år siden. Nå er jeg 16 og har ikke sett dem siden. Hjemme i Guinea måtte jeg forlate mammaen min, 5 søsken og andre nære slektninger. Jeg ble smuglet sammen med tre fremmede som jeg aldri hadde møtt før, og fikk en annen identitet, navn, pass og hele pakka. Jeg var bare 7år og forsto ikke hva som skjedde og hadde ikke et valg. Jeg har allerede flyttet syv ganger bare her i norge og er akkurat nå under barnevernet, for jeg kunne ikke bo i et hjem der jeg ble mishandlet og andre grusomme opplevelser, så barnevernet tok over omsorgen for meg da jeg var 9år gammel. I tillegg til alt dette må jeg leve med et pass der det står at jeg kun er 15år (97er) når jeg egentlig er født i 1995, og får det ikke forandret det uten og bli utsendt av landet. Jeg snakker nesten aldri med familien min siden det ikke alltid er mulig og få kontakt me de og det er så vanskelig de gangene jeg faktisk snakker med dem. Og høre mammaen min stamme og gråte fordi hun er så syk gjør meg kjempe trist. Mamma, lillesøsteren min Diamant og storebroren min har tyfus og malaria. Det er utrolig syke. Dødssyke faktisk.. Mamma er den sykeste av de, hun har tyfus, malaria, blodsirkulasjonen i kroppen hennes er dårlig, hun har migrene og andre småsjukdommer som dukker opp inn i mellom. Hun har hatt tyfus siden våren 2006 og er nå så dårlig at legene sier hun kan dø nårsomhelst. Hun har vært syk siden på 90tallet og har operert veldig mange ganger. Jeg er bare 16 år og her i Norge. Det er ikke så mye jeg kan få gjort for og hjelpe når jeg ikke har en fast jobb eller nær familie som kan hjelpe meg. Jeg vil så gjerne treffe igjen mammaen min , som jeg elsker så utrolig høyt. Jeg savner henne hver eneste dag, og ville gjort hva somhelst for og få treffe hun igjen. Og dette er en fantastisk mulighet til og få treffe hun igjen, om jeg vinner denne konkurransen. Hun har faktisk bursdag i dag også, så jeg skal ringe henne og gratulere hun og fortelle at jeg har meldt meg på en fantastisk konkurranse som jeg håper jeg vinne. Dette er min historie og jeg håper dere vil stemme på mitt bidrag! 🙂
      Dette er historien til en utrolig sterk jente! Til tross for hennes turbulente oppvekst er det ikke noe å si på humøret hennes! Hun har alltid et smil til alle og en hver hun møter. Dette er noe hun virkelig fortjener, hun ligger nå på tredje plass, de to som ligger forran henne har lagt i fra så gode grunner som henne til å vinne! De vil vinne denne turen for å “slappe av”. Dette handler om så mye mer viktigere ting enn å slappe av, Laurie kan faktisk få møte familien sin som hun ikke har sett på 9 år! Håer du vil oppfordre leserne dine til å stemme på henne! Og til dere som ser denne kommentaren, ver så snill å trykk på linken å stem! 
      http://www.nyttbredband.no/ferieonsker/onske&id=4fec6eca5779a4fec6eca577dc4fec6eca5781e

    5. Hvor er den rosa bikinien din kjøpt som du har på bildet fra alanya i fjor sommer? veldig fin! 🙂

    6. Ohhh, den så kjempegod ut! Tar gjerne imot oppskrift på den ja 😉
      Og kos deg massemasse på tur, alltid godt å komme bort litt :-DD

    7. Guuuri, snickers-oppskrift er veldig ettertraktet for min del! 🙂 Så gøy at dere reiser i morgen, blir nok en fantastisk opplevelse! Selv reiser jeg til Australia på fredag, for å være der i ett år og studere, iiih! Good tur til Afrika! 😀

    8. Irriterer meg veldig over at det står marte på headeren din jeg, og ikke marthe! Har du idet hele tatt sett det selv?

    9. TIL MARTHE: Jeg har den riktige headeren, men jeg får ikke satt den inn uten hjelp så det er derfor jeg aldri får byttet 🙂
      Celina: Tusen takk Celina! 🙂
      Martine: Åh, det hørtes herlig ut! Da må du også ha good tur til Australia Martine 🙂
      Amina: Den er fra Gina Tricot. 🙂
      Hege: Den fant vi på finn 😀 Kjempeheldige med den!
      Natalie og Mina: Ja det kommer jeg så absolutt til å gjøre. De skal ha internett der, så det håper jeg da inderlig at fungerer. Ellers har jeg et stort problem! Hehe. Neida, jeg har fått mye rabatt på denne turen for å blogge om den så jeg regner med at internett fungerer som den skal 🙂

    10. Herregud, Marthe! Har vært borte en måned i USA, og var fast leser av bloggen din før da. Har alltid syntes du har hatt en kul stil, men nå har jeg bladd gjennom hele bloggen din, og gud jeg er imponert! Du har brakt den opp ti hakk. Du er ett av forbildene mine, bare så du vet det. Digger deg og stilen din 🙂

    11. Jeg har vært på safari i Krügerparken før og det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, så gled dere masse! God tur, håper dere koser dere:D

    12. koster det noe i toll/ andre ekstra kostnader når du kjøper tannblekingspennen fra thewhiteone.se? 🙂

    13. Vet at dette ikke har noe med innlegget ditt å gjøre, men lørdag 23.juni bestilte jeg betakaroten fra banneret ditt på siden. Det stod det ville gå 5-10 dager før jeg fikk dem i posten, men jeg har enda ikke fått dem. Hvor lang tid tror du det tar før jeg har dem hjemme? Jeg fikk heller ingen ordrebekreftelse på mail eller noe slikt, dukket bare opp en ny nettside hvor det stod jeg hadde bestilt dem.
      God tur til Afrika forresten! For en opplevelse dere kommer til å få 🙂

    14. Mmm, det så godt ut!
      Har et spørsmål. Du reiser jo en del, så lurte på om du kunne lage et innlegg om ‘reise til utlandet. Planen er at vi er tre venniner som vil reise neste sommer, så lurte på om du ville fortelle – hvor vi burde leite, plasser du ville anbefalt, hva vi burde passe på o.l? 🙂
      God tur!

    15. Hvor skal du Marthe? <3
      Har vrt vekke i noen uker (hytta) så har ikke fått me meg hvor du skal -.- <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg