Siste innspurt..

Da tror jeg det meste skal være i orden til vår lille Afrika safari! Det er bare to dager igjen å vente nå! Er dere klare? Vi har en laaaang reise forann oss, så det er en rekke forhåndskrevne innlegg som må skrives, men først tror jeg Jonas vil at jeg skal ordne middag til oss. Jeg skal lage kjempegod wok middag og alt skal knipses slik at dere kan få oppskrift mens vi er på tur. Noen middagstips må vi jo ha på bloggen mens vi er i Sør Afrika også? Herlighet, som vi gleder oss.

 
 

Det ble noe fornuftig og noe ufornuftig som alltid.. Det mest ufornuftige må være det jeg presset i Bikbok og Gina Tricot posen. Fysj! -Men det er jo så gøy med noe nytt.. Må jo ha noe fint å vise frem til dere i Afrika antrekkene også! Så måtte jeg hamstre lave sko, for det er vel ikke så ukjent at jeg ikke eier det? Det var visst ikke så kult med hæler på safari.

Noen som vil ha innkjøp?

53 kommentarer

Siste innlegg