Antrekk – 28.06.12

Nå skal denne jenta på grillkveld med de aller beste jentene! Vi skal være en fin gjeng hos >Annika< som skal kose oss med grillmat og drikke før de som er gamle nok tar turen til byen! Lille meg på 19 år for hoppe i bingen når de andre er klare for fest. Heldigvis er det bare to måneder igjen til denne berta også kan være med på leken! I Kristiansand har nærmest alt 20 årsgrense av utesteder, så her er det ingen fest å fylle 18 år. Men! Da er det ekstra stas å fylle 20!


Skoene er HERFRA (affiliateslenke)


Kjole fra Zara

Likte dere den nye kjolen?

48 kommentarer
    1. så teit at det er 20års grense overalt… du får heller flytte til stavanger 😀 her er det flere plasser som har 18års grense! 16 dager til jeg blir 18 nå, har full nedtelling 8) må holde ganske lav profil til jeg blir 18 etter jeg kom hjem sørpe dritings for en mnd siden… ikke bra! haha

    2. herregud er du bare 19???? har lest bloggen din en stund nå og trodde du var kanskje rundt 25! du ser veldig voksen ut. kjempe pen er du, og nydelig kjole!

    3. Kjempefint! Har begynt å gå litt mer med kjoler i hverdagen, etter at jeg begynte å lese bloggen din:D

    4. Dritfin! 🙂
      Likte kjolen myye bedre på enn når du viste at du hadde kjøpt den.
      Fantastisk antrekk 😀

    5. åå, nei. du må ikke si at det ikke er stas å fylle 18, har gleda meg til det så lenge og om 2 år er det min tur 🙂 uheldigvis er jeg i november og lenge etter alle andre.. kos deg kjempemasse i kveld, håper kvelden blir fantastisk 🙂

    6. Likte den blir feil å si… Elsket den er derimot riktig! Kjempefin!! Håper du får/fikk en bra kveld selv om du ikke har rundet det “runde” tallet enda 😉

    7. Jeg har fått helt skodilla etter at jeg begynte å lese bloggen din. Før kjøpte jeg bare sko når det var heelt nødvendig, mens jeg nå har kjøpt tre par nye de siste to ukene! Jeg elsker dem, lommeboka derimot… Men nå som skoene du har på her er på salg, må jeg nok kjøpe dem også.

    8. oi, trodde du var 22 eller noe sånt jeg 🙂 Er du bare 92-modell? klart deg veldig bra for din alder hvertfall! flyttet med kjæreste og alt sånt

    9. Ida: Haha, så morsomt! Huff, det er ikke meningen å gjøre dere shoppegale, men sko får man jo aldri nok av 😀 Hehehe!
      Irmelin: Hehe, det er godt å høre 😀 Kvelden min ble helt super! Håper du hadde en fin kveld selv 🙂
      Martine og anonym: Tusen tusen takk! <3
      helene: Hehe, neeida det er kjempegøy å fylle 18 😀 Du kan kjøre bil, kjøpe din egen drikke og hele pakken! Vi har jo Gossip room for oss under 20 år da. <3 Det er ihvertfall gøy det første året, men når alle venninnene er blitt 20 og går andre steder så er det ikke så stas lengre <3
      Camilla: Åh, herlig! 😀 Hverdagskjoler er jo det fineste! Også er det jo kjempebehagelig å gå i. Mye deiligere med en lett kjole enn en stram bukse 🙂
      Charlotte: Nei jeg er nok bare en tenåring enda jeg 🙂 To måneder igjen <3
      anette: Ja jeg har hørt at det er mye bedre i Stavanger. Mange flere steder å velge i. Jeg har aldri vært ute i verken Stavanger eller Oslo jeg, men det må jeg få til 🙂
      Pernille Vidnes: Å <3 Tusen tusen takk! Kanskje vi ses en dag? Hvem vet? 😀
      Tusen tusen takk for kjempeflotte tilbakemeldinger dere! <3

    10. Marthe, du er en utrolig jordnær og vanvittig nydelig jente. Jeg mener KUN, og da mener jeg virkelig kun, gode ting om deg! Jeg har fulgt deg siden du blogget på kristinabe, men valgte å slutte å lese bloggen da søsteren min vant en konkurranse uten å motta premien. Da jeg allikevel oppdaget at du opprettet egen blogg, var jeg ikke vond og be – og siden har jeg fulgt deg. Jeg mener per dags dato at du er Norges beste blogger, på godt og vondt. Med hyppige oppdateringer, et stort mangfold, gode bilder og tekster mener jeg bevisst at du BØR trone på toppen. Jeg måtte bare innlede med å fortelle dette, fordi det neste jeg skal skrive nå kanskje ikke vil falle like i smak.
      Først og fremst så må jeg si noe om designet, og det er at det henger utrolig mye. Litt kjedelig, da jeg stort sett alltid bruker ipad eller iphone som bare henger seg heeelt opp 🙁 vet ikke om det er pga apple sitt mobilnett eller ei, men det vil altså ikke dra designet. Det er litt kjipt.
      Nå til det som er vanskelig å si.. Kjenner jeg gruer meg litt til å skrive dette, men kjære vakre Marthe – du må ikke tegne slik på øyenbrynene dine. Du er så nydelig som du er, og jeg synes de mørke øyenbrynene skygger over alle de flotte trekkene i ansiktet ditt! Jeg sier ikke dette for å være slem, men jeg ønsker deg så gjerne alt godt. Jeg kan tipse deg om å bestille time hos hudpleier eller frisør hvor de farger og napper/threader/vokser bryn! Noen steder koster det sånn hundre kroner, og andre steder litt mer. Det kan gjøre en STOR forskjell!
      Håper ikke du hater meg etter dette (haha) og det ble vanvittig langt dette her. Glem ikke at jeg synes du er ei topp jente som jeg unner alt godt og som jeg elsker å følge hver eneste dag! Klem i fleng 🙂

    11. Regværet i kristiansand er noe dritt!! Det er en syyyyyykt fin kjole du har!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke den eneste alle kjolene du har lagt er dritt fine!! Antrekkende dine er supre!!!!

    12. Kjempefin!! Har vært i ungarn i 10 dager nå, så det var gøy å lese bloggen din!
      Du ser like fin ut som alltid :DD

    13. Kjempefin!! Har vært i ungarn i 10 dager nå, så det var gøy å lese bloggen din!
      Du ser like fin ut som alltid :DD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg