En spell bag rikere!

Gjett hva som er ankommet? Tror dere ikke spell bagen kom på døren dagen etter at jeg reiste? Åjoda. Jaja, nå har jeg den endelig i hus og den skal brukes masse i fremtiden! Den var utrolig flott, og kvaliteten er det ihvertfall ingenting å si på. Fy søren så pen! Det eneste er at vesken var veldig mye mindre enn jeg hadde trodd. Jeg trodde den var diger, men det var den jo tvert imot. Dere vil se hvordan størrelsen er i forhold til meg når den blir tatt i bruk i et antrekk!

For dere som har spurt mye angående frakt og toll. Jeg har ikke fått noe tollregning enda, men det tok ihvertfall rundt 3 uker å få sendt vesken til Norge. Frakten kostet rundt 300kr, og selve vesken rundt 1500 norske kroner. Så totalt kommer det hele på rett under 2000kr. Toll vet jeg som sagt ikke noe om enda, men jeg tror ikke den blir så fryktelig dyr.

Vesken er fra Thetrendboutique. Direkte link >HER<
Likte dere den?

37 kommentarer

Siste innlegg