Antrekk – 15.06.12

Æææ, jeg blir rett og slett gal når ikke blogg.no fungerer! Nettsiden har fungert ganske bra de siste ukene, men i dag har jeg ikke fått til å blogge igjen. Det er derfor jeg ikke har fått oppdatert dere før nå. Håper det fungerer resten av dagen nå!

Jeg har fått på et splitter nytt sett med hår i dag. De gamle extention settene mine var så slitte at jeg ikke har orket å stelle håret noe særlig de siste ukene. Det har gått i den lite kreative hestehalen her i gården. -Men i dag gadd jeg endelig å stelle meg litt igjen! Jeg kjøpte en ny, utrolig god krølltang i går. Kan vise dere den senere?

Dere kan få kjøpt samme extentions som det jeg har ved å klikke dere inn på “luxushair” banneren jeg har i sidemargen til høyre. Klikker dere på den så kommer hele utvalget til luxushair opp. Jeg har clipon 50 centimeter 130 gram. Kjempefornøyd med denne lengden og tykkelsen.


Shorts og veske fra Gina Tricot
Skjorte fra Vila


Skoene er fra Nelly, men de er desverre utsolgt.

Litt kort shorts ja..
Må dere ha en SUPER helg!
Skrives igjen om litt.

64 kommentarer

Siste innlegg