Da drar jeg tilbake..

Ah, jeg har hatt noen helt herlige dager i Stavanger med masse deilig mat og avslapning men også trening og jobbing med bloggen. Selv om mye allerede er unnagjort, har jeg masse igjen som skal gjøres i løpet av morgendagen. Jeg tenker det er noen som savner antrekksbilder også blant de fine leserne mine? Mer matoppskrifter har dere også etterspurt den siste uken, så nå har jeg fått satt opp en tre retters meny som skal lages og knipses i morgen!

Noen av disse matinnleggene kommer jeg til å spare til Mallorca så ikke alt kommer på en gang. Ellers skal det pakkes, og skrives på forhåndsskrevne innlegg. Mail skal også besvares, så tror jeg regnskapsføreren gir meg opp om ikke jeg får gjort det jeg skal gjøre i samarbeid med han også! I morgen hiver jeg på supermanndrakta og gjør en siste innsats før jeg kan hive meg på ferie. Gleder meg til å blogge fra Mallorca. Vi skal på utflukter og gjøre mye morro, så det blir bra!

Når jeg blir stresset og har litt for mye å gjøre på litt for lite tid, så skriver jeg lister.. Lister på ALT!

Kos dere så lenge. Vi skrives fra Kristiansand!

26 kommentarer
    1. Hei, jeg lurte på en ting, siden du ikke går på skole og ikke jobber tidlig om dagen osv, legger du deg sent hver dag og står opp sent hver dag???
      BTW så ELSKER jeg bloggen din!!

    2. Haha, akkurat sånn er jeg å! Må ha orden på absolutt ALT, og har en liste for alt når jeg blir veldig stressa. Helt ligger alle listene mine på skrivebordet 😉

    3. Så flink du er! Du har virkelig blitt flink til å blogge, med hyppige og varierte innlegg 🙂 Jeg er innom fler ganger om dagen!
      Hadde det vært en idè å skrive en guide til hva man burde ha med seg til varmere strøk?
      Veldig mange reiser til syden i sommerferien og det er sikkert mange som hadde hatt stor nytte og interesse av tips til hva man burde ha med av klær, solprodukter, sko osv. Du er jo veldig bereist og har nok mange gode tips vi lesere hadde hatt nytte av! Selv reiser jeg til Tunisia på lørdag og aner ikke hva jeg burde ha med, har ikke reist på 6år!

    4. Når er det du drar? 🙂 Og hvor på Mallorca? hva heter hotellet?
      Kom hjem fra skolen i dag.. og det første mamma sier er at hun vil reise til syden, i morgen! Vi så på litt forskjellige turer, og fant en til Mallorca på ving.no som så flott ut! Er fortsatt ikke 100%sikkert at vi drar, men hadde jo vært gøy om vi var på samme stedet. 😀
      Endelig få møte forbildet mitt, wuuuhuu hehe! 🙂

    5. Ingrid: Da er jeg som regel på Tasta 🙂
      Stine Egeland: Nei så koselig! Spontanturer er jo det beste. Jeg tror hotellet vårt heter Nova. Ikke helt sikker, men jeg synes jeg husker det. Ligger ihvertfall i Palma Nova i Mallorca 🙂
      Tiril: Hei hei! Det er absolutt ingen dum idè! Tusen takk for bloggtips 😀 Jeg holder faktisk på med et “pakkeliste til varmere strøk” innlegg nå så vi får se om ikke vi kan flette inn noe mer informasjon der eller om jeg tar det i et eget innlegg! 🙂 GOD TUR selv da!
      Julia: LYKKE TIL! <3
      Lena: Hehe, det varierer. Har jeg ingenting på planen for dagen etter så legger jeg meg så sent jeg vil og står opp så sent jeg vil, men som regel så har jeg noe jeg må gjøre og en grunn til å måtte stå opp tidlig. Ofte trener jeg klokken ti om morgenen også 🙂
      Marte: Jeg drar til Palmanova! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg