25 % på Kremmerhuset – Jeg gikk amok!

Det var 25% på alle Kremmerhus butikker i dag! Jeg gikk selvsagt helt amok da jeg oppdaget dette og plutselig sto jeg der med to gigantiske poser som jeg ikke engang greide å bære selv. Det endte med at jeg bare måtte ta taxi rett hjem.. Nå håper jeg bare at jeg får med meg alt hjem til Kristiansand i morgen. Jeg har kjøpt så mye FINT! 


Litt til kjøkkenet! Blant annet en tavle som skal oppdateres daglig med dagens meny! 139kr.


Og litt pynt til kjøkkenveggen! 179 kr per bilde.


Har dere sett noe så sjarmerende? Jeg ble tipset om disse av en leser og her står jeg med en kaninsparegris!


Tror den kostet rett over hundrelappen på Kremmerhuset.


Til klesrommet! Stilige sølvboser. Litt penere enn de hvite pappeskene fra Ikea. Hoho!


Mer pynteputer til hagemøblene. Wuhuuu! Pinkpower. 299kr per putetrekk.

Så fikk jeg meg en ny bok, litt klær og noe annet morsomt som jeg skal vise dere i morgen!

48 kommentarer

Siste innlegg