Savner denne brunfargen..

Åh, som jeg savner brunfargen jeg hadde da jeg var i Mexico mars i år! Fy søren. En så gyllen og fin brunfarge har jeg aldri hatt tidligere i mitt liv. Og så lenge som den varte! Til og med ansiktet mitt fikk farge takket være betakaroten tablettene mine. Jeg har anbefalt dem til dere tidligere, men gjør det gjerne igjen nå som sommeren nærmer seg og flere faktisk har tenkt til å investere i en pakke eller to! Første pakke betakaroten du bestiller koster nå kun 69kr hvis dere bestiller gjennom banneren jeg har lagt ut i sidemargen til høyre her på bloggen. Dette er halv pris, og frakten er inkludert!

 


Dette var dag 3! Åh, kjære brunfarge.. kom tilbake!

Heldigvis er det bare fire dager til bestis >Annika< og jeg drar av gårde til varmere strøk. Jeg har vært nøye med å ta en betakaroten tablett om dagen de to siste ukene, så nå skal huden min være så forberedt som mulig på å innta masse farge. Krysser fingrene for at Mallorca har like mye sol å by på som Mexico hadde. Da er brunfargen ikke langt unna!

Betakaroten banneren finner dere altså i sidemargen til høyre!
Noen som skal til varmere strøk selv i sommer?

73 kommentarer
    1. Kjøpt meg betakaroten for noen dager siden. Har ikke helt startet på det enda, vil helst vite mer om det liksom.. Må man ta sol for at det skal virke eller er det selvbruning i pille-form? 🙂

    2. Sossie @ Cassandra: Man må sole seg for å få noe effekt 🙂 Pillen gjør bare at pigmentene blir mer mottagelig for farge når huden får sol på seg. Man blir raskere brun, og får en dypere og mer varig brunfarge 🙂 Jeg har prøvd tre ulike typer, men har kun fått resultater av denne <3

    3. Michelle og Celine: Nei heldigvis 😀

      kjerstisvenseid og Ragna: Tusen takk! <3 Mexico er noe heelt annet enn Spania, men Spania duger det også når man vil ha litt avslappning, soling og brunfarge!

    4. Jeg prøvde å bestille fra banneret fra sidebaren din, men jeg fikk ikke valgt 1994 som år. Jeg er født i mars, så er over 18 år, men 1994 var ikke en mulighet blandt årstallene… Dumt.

    5. Syns du ser litt oransje ut på bildene fra mexico.. Har flere venninner som også har opplevd dette av den betakorotenen du anbefaler, bare så du vet det 🙂

    6. Jeg kjøpte betalaroten på vita. Er en krukke på 200 piller. Er det de samme som du får kjøpt på nette bare i mindre pakker eller har jeg kjøpt noe annet? Noen som vet dette som vil gi meg et svar? Ble veldig usikker og kjipt og kjøpe feil 😛

    7. Ellen Victoria: Jeg tror ikke de selger denne typen i vanlige butikker desverre :/ Jeg har lett etter dem i både vita butikker og på apotek og andre sunnkost butikker men de har ikke solgt denne typen i Norge ihvertfall. Kun på nett som jeg vet om <3

    8. Mia: Da har de vel tatt mer enn en tablett i døgnet tenker jeg? Har gått på disse i hele år jeg, og har aldri fått en eneste bivirkning eller et snev av oransje farge. Vet at mange andre toppbloggere også bruker og anbefaler disse 🙂

    9. Lea: Å <3 Tusen takk for det!

      Marianne: Ja jeg ser dette. De har sikkert ikke oppdatert skjemaet. Hehe, bare sett på 1993 eller 1992, det som går ann, så gjør ikke det noe. Du er jo 18 år så det skal gå så fint at. 🙂

      Linn Therese: Tusen takk! 🙂

      Martine: Heldiggris. Australia skal jeg også til en gang.. <3

      Elisabeth: 69kr er halv pris så da er det 69 + 69 og frakt neste gang om du vil fortsette å motta dem da 🙂 Da vil du i tilfelle få 1 pakke hver 2 måned. 1 pakke skal vare i to måneder om du tar en tablett hver dag 🙂

      Ingrid: Da er de nok like rundt hjørnet! Det skal ikke ta så lang tid før de kommer frem. Det er jo en norsk nettside så det var veldig lenge å måtte vente. <3

    10. Håper dere får en fantastisk tur! 🙂 Selv skal jeg reise til Mallorca til sommeren. Drar til Alcudia i midten av juli. Gleder meg til å lese dine erfaringer og tips i forbindelse med reisen. Klem

    11. Lise og Marie: Åh, da må dere ha en super tur selv! 🙂 Skal lage en reiseguide fra Mallorca også så fort jeg er tilbake <3

      Vibeke: Tusen takk Vibeke 🙂

      LINA: Så hyggelig! Ja jeg lover mye mer mat og matoppskrifter fremover. Skal forhåndskrive noen spennende mat innlegg til syden også. Det er jo ikke så lett å lage spennende mat når man bor på hotell 🙂

    12. Er det sånn at man må bestille for hver pakke man vil ha? 🙂 Eller blir man tilsendt en ny etter to måneder?

    13. Lene: Når du har fylt ut det skjemaet så abbonerer du på betakaroten tablettene og vil få tilsendt ny pakke etter to måneder, men hvis du ikke ønsker dette så er det bare å sende en mail til nettsiden og si ifra om at du bare ønsker denne første pakken som test 🙂

    14. Hvorfor kan man ikke bestille hvis man er født i 94? er man født tidlig på året er man jo 18 år? 🙂

    15. jeg har vært på akuratt samme sted som du og anika skal til og det er varmt i mallorca når det først er varmt. Og nå har jeg sett at det liger på 34 grader og det er bra for å være i spania. jeg fikk en veldig bra farge når jeg var der i en uke og det er lurt å bruke olje det er det som duger!<3

    16. Kjempe fin brunfarge og supre bilder!
      Må bare fortelle deg at jeg elsker deg, selv om jeg ikke kjenner deg. Du blogger så sykt bra, og blir inspirert av deg. Det jeg liker best ved bloggen og deg er vel at du lager forskjellige innlegg om forskjellige ting! Mange bloggere blogger bare om hvordan kropp dem har og at de må slanke seg, men du skriver aldri om hvordan kroppen din er, dette elsker jeg. Liker også at du tørr å ha på deg de klærne du vil, og at du er deg selv. Jeg har lest mange forskjellige blogger, men denne bloggen her er den aller beste!
      ville bare at du skulle vite at jeg setter utrolig stor pris på deg og at du gjør shoppingen min mye enklere!
      Klem!<33

    17. Jeg skal til India 27. juni, hvor tidlig bør jeg begynne på betakaroten for å ha sjangse til å få litt farge? Må legge til at det tar evigheter for meg å bli brun :p

    18. Anine: Hei! Siden er visst ikke oppdatert, men du bare skriver det årstallet som går ann, for du er 18 år og har da lov til å bestille deg dem, så ikke tenk på det. 🙂

      Kristine: Jeg drar på lørdag 😀

      Alexandra: Jeei! Det er godt å høre <3 De melder litt dårligere vær akkurat når vi kommer ned, men vi håååper håper på masse sol likevel!

      Therese: Åå <3 Tusen tusen takk for det Therese. Her var det mange fine ord å ta inn 😀 Det er så hyggelig med kommentarer som denne. Takk skal du ha! Håper du fortsetter å følge meg i lang tid fremover. Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å gi meg med bloggingen med det første! 🙂 Stor klem!

      Astrid: Hehe! Ja da ville det nok vært til hjelp å prøve ut betakaroten altså 🙂 Men jeg har selv testet tre varianter og det er kun denne typen som virkelig har gitt resultater på meg. Man bør ta dem to uker før avreise for å få absolutt best resultat, men alt fungerer. <3

    19. Da får jeg prøve og bestille også da 🙂 men er det lang leverings tid? Reiser om 2 uker til syden så kjekt og ha det før det? <3

    20. Åh! Så fin brunfarge! Men gjorde betakaroten mer jobb enn om du ikke hadde tatt dem, eller blir du veldig fort brun? For det er nemlig lenge siden jeg har sett en så fantastisk brunfarge på noen. Du er super flott!

    21. åå så fantastisk fin brunfarge! kjempemisunnelig 🙂 går også på betakaroten men føler ikke det hjelper

    22. Ellen Victoria: Nettsiden er norsk så det skal ikke ta så lang tid som to uker, men skulle det skje noe så vil jeg ikke love noe ihvertfall. Det er noen som har kommentert at de ikke har fått tablettene etter to uker, men av alle de hundrevis som har bestilt, så sier flesteparten at det ikke skal ta så lang tid! 🙂 Jeg kan se hvor mange som handler gjennom banneren min ser du 🙂

      Marthe K: Da jeg var i Mexico så gjorde betakaroten tablettene underverker. Jeg har aldri vært så brun som da jeg kom hjem fra Mexico. Jeg har vært i Thailand, Egypt og alle slags varme strøk men har aldri kommet hjem med en slik gyllen og dyp brunfarge. Så det er rett og slett nødt til å være betakaroten! 🙂 Men man blir ikke brun bare av å ta en tablett om dagen. Man må ut i solen også. <3

      Emma: Hehe, nei det har jeg ikke.

      anonym: Du må gå ut fra kommentarfeltet og skrolle deg nedover 🙂

      helene: Tusen takk! Har du prøvd denne typen? 🙂 Husk at du må sole deg også når du går på dem <3

    23. hei 🙂 bestilte betakaroten for noen dager siden, må man sole seg de 14 dagene før man drar samtidig som man tar de, eller skal man ta de i 14 dager før man drar uten å sole seg?

    24. Ok 😀 takk for fint svar. Da får jeg jeg vente og krysse fingrene for at de kommer før jeg reiser til syden 🙂 ha en fin sommer 🙂

    25. Jeg har gått på betakaroten hver sommer så lenge jeg kan huske, og jeg oppnår en fantastisk fin brunfarge! Jeg drar selv til Tyrkia om snart 2 uker. Skal bli kjempe godt 🙂

    26. elise: Hei! Nei du behøver ikke å sole deg de 14 dagene du tar dem, men hvis du vil bli brun før reisen også så kan du jo jukse et par ganger med solarium 🙂 Men det er altså ikke nødvendig. Har du tatt tablettene i to uker så er pigmentene klare for å innta masse sol og farge når du først reiser til varmere strøk 🙂

    27. Kan du skrive litt om betakaroten.no ?
      er det et slags abonnomang? sånn at visst jeg bestiller en, så kommer det flere?

    28. Marie-Kristin: Du må ut fra kommentarfeltet for å se den 🙂

      Cathrine: De har ikke oppdatert siden så du må bare skrive 93 hvis det er det som går også bestiller du slik. Det gjør ingenting det så lenge du er 18 år 🙂

      Erle: Hvis du fyller ut det skjema som dukker opp når du klikker på banneren så abbonerer du på beta karoten tablettene og vil få dem tilsendt en gang hver andre måned. Hvis du kun ønsker første pakke så sender du bare en mail til nettsiden og sier ifra om det så går det også bra 🙂

    29. Hei! Elsker bloggen din! <3 Du er super Marthe! Lurte bare på en ting; - Har du silikon! Nydelig er du uansett!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg