Lønningsdag!

For en gledens dag! Lønningsdag for både Jonas OG meg. Det ble en fest på halvparten av Sørlandssenterets butikker i dag. Hihi! Neida, så galt var det ikke. Halve lønna gikk til flybilletten til Zimbabwe, men det er definitivt verdt det. Herlighet, som jeg gleder meg til den opplevelsen der.. Pynteputer fikk vi blant annet også skaffet oss. I MASSEVIS!

Jeg har IKKE kjøpt mer klær ihvertfall!

Ihvertfall ikke fra Bikbok! 
 
 

OK. Så har jeg handlet på Bikbok igjen.
50 % på hele butikken i dag.. Måtte jo ta imot det tilbudet? 

44 kommentarer
    1. helene: Selve oppholdet koster 11500kr. Det er det programmet jeg har valgt for 2 uker. Så kommer flybilletten utenom. Jeg flyr først fra kristiansand til amsterdam og fra amsterdam til Johannesburg og fra Johannesburg til Victoria Falls Zimbabwe. En laaang og dyr reise desverre, men jeg er sikker på at dette blir en av livets aller beste opplevelser. Flybilletten kostet 12 000kr.

    2. hahha så skjønn du er, viktig med tøy når det er 50 % 🙂 liker stilen til jonas, elsker når gutter går med slike gensere. regner med du har gitt han en hjelpende hånd ang tøyvalg? 🙂

    3. Hei søte deg:D
      Lurer på om du har vært på Kremmerhuset i Kr.Sand? Og om det er mer utvalg i butikk en på nett? 🙂

    4. Tiltak: Skulle gjerne hatt han med, men det koster nok litt for mye. <3 Gleder meg til å vise det frem 😀 Kommer nok på bloggen snarest!
      helene: Jaa jeg drar helt alene, så dette blir nytt for meg! -Men det er jo mange andre frivillige arbeidere på gården fra alle deler av verden 🙂
      Sandra: Nei der har jeg ikke vært enda, men jeg tenkte jeg skulle innom der i morgen. Må ha noen karameller til en av pynteskålene våre 😀 Hoho!
      helene: Hehe, tusen takk Helene! Genseren kjøpte han i dag faktisk. Jeg syntes også den var rålekker 😀
      anonym: Tusen takk for det 🙂 <3
      Jennykt: Tuusen takk! Hyggelig 😀

    5. Hehe, du har sikkert kjøpt mye fint! ikke så gale å gå amok på home and cottage når Jonas får rabatter 😉
      (jobber på xxl i bergen selv :P)

    6. Hvorfor skifter du hele tiden ? Hva er vitsen med å ta den kjolen som outfit når du ikke skal gå med det ? 🙂
      Hvorfor drar du til zimbawe helt alene ?

    7. Silje: Det skrev jeg i innlegget. Fordi mange har spurt om å få se kjolen på. Hvorfor ikke? Elise fra livingdoll gjorde det, og da kan vel jeg det og? 🙂

    8. Ååå, skulle så gjerne vært på BikBok i dag jeg også! Elsker Bloggen din, Marthe <3 Du oppdaterer så ofte og er så flink til å variere med hva innleggene skal handle om. Hvor har du kjøpt den hvite kjolen på profilbildet ditt? Utrolig fin!

    9. Tuva: Tusen takk! Så koselig å høre 🙂 Den hvite kjolen fra headeren er fra Gina Tricot. Jeg tror de selger den enda! 🙂 Kostet 399 eller 499kr. Husker ikke helt. <3

    10. Jeg er syk idag så det ble ingen bikbok shopping på meg, nedsig som det var..
      har ikke vært på bloggen din før, men nå har du ihvertfall fått deg en ny leser! 😀

    11. kan du legge ut bildene, eller kommer dem ut idag eller i morgen?
      -du og kjærsten din er så herlige, elsker dere begge to. fast leser 🙂
      kommentere tilbake?

    12. Åh, godt å se at flere har vært på Bikbok i dag.. Passet i grunn greit, for det var lønningsdag for meg også, hehe 😀 herlig! Gleder meg til å se hva du fikk med deg hjem 🙂

    13. Jeg gikk visst glipp av salget denne gangen og desverre :/
      Jeg ser at flere har kommentert at du har fått finere bilder i det siste! Det må joo være kjekt å høre 😀 Er det på grunn av at du har fått nikon kamera ditt tilbake eller har du lært deg noen flotte redigerings tips?

    14. De der Betakaroten du bruker/brukte. Er de fortsatt seriøs eller? Jeg bestilte for lenge siden og har enda ikke motatt noe. De svarer heller ikke på mail?
      Frustrerende..

    15. Jeg var på Bik Bok og handlet i dag, kjøpte ikke så mye da, men la ut innkjøpet på bloggen! 😀 Digger bloggen din, kan du ikke kanskje starte med ukens leser/ukens anbefaling sånn at de som ikke har så mange lesere har muligheten til å få litt flere? 😀

    16. haha, du er så søt! 🙂 Har du noen gang vurdert å bli modell? Digger bloggen din Marthe, stå på! 😀 <3

    17. Marte: Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Nei, det tror jeg nok ikke jeg ville passet som 🙂 <3
      Ine-Camilla: Ja jeg må bli flinkere til å komme med blogg anbefalinger. Noen tips? 😀
      Lizbeth: Hehe, ja ikke sant? 😀 Flott med en bærer på shopping!
      Rebecca: Hvor lenge siden er det du bestilte? Og fikk du opp den "takk for din bestilling" meldingen da du gjorde det? 🙂 Det er utrolig mange som har bestilt disse etter min anbefaling og alle mottar dem innen en til halvannen uke, så har det gått lengre tid enn det så er det oppstått en eller annen feil. Så rart at de ikke svarer på mail! Det er jo dårlig. Har de noe kontakt mulighet på telefon?
      Stine: Åh, kjedelig! Men nå er jo sommersalget også like rundt hjørnet 😀 Hehe. Ja det er superstas! Det er både det at jeg endelig har lært meg kamera mitt litt ordentlig, og et nytt redigeringsprogram som jeg nettopp har oppdaget. http://www.pixle.com er en genial nettside hvor man super enkelt kan redigere bildene kjempeflotte 😀 Helt gratis!
      Lise: Bloggen er min jobb for øyeblikket 🙂
      Innkjøpene kommer på bloggen til dere som lurte på det 😀 To av dem er allerede vist i dagens antrekk <3
      Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene dere kommer med. Det er alltid så koselig å sette seg ned og virkelig lese kommentarer. Det er jo bare fine ord hvor enn jeg ser. Herlig! 😀

    18. oi,. tjener du 24 i mnd da? :O syykt!! får du alt av blogg.no? burde jeg begynne å blogge for å tjene penger også, eller er det ikke verdt det?

    19. stine: Det varierer fra måned til måned, men vi får som regel 3-4 lønninger i måneden. Hehe 🙂 Pengene er jo bare en bonus så det er jo så absolutt verdt det. Blogging ville jeg drevet med uansett om jeg ikke hadde fått en krone for det <3 Jeg gjorde jo det i begynnelsen. 🙂

    20. stine: Nei, det varierer hvor mye vi får i forhold til hvor mange kampanjer og annonse innlegg vi har hatt 🙂 Men det er ikke uvanlig for en blogger å ha 30-40 000 i måneden bare på bloggen. De som ligger helt på topp tjener nok både dobbelt og tredobbelt av den summen igjen. Vi er heldige! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg