Mer fra netthandelen!

Nå har jeg hatt min daglige morgenøkt og er klar for å innta litt frokost. Jeg er tvunget til å ta løpeturene før frokost, ellers får jeg sting. Det er virkelig ingen unntak. Jeg har alltid vært utrolig plaget av det dumme fenomenet sting, men nå har jeg altså funnet en måte å slippe unna på! Løpingen blir med en gang mye morsommere og ikke minst mer effektiv når man ikke lengre behøver å tenke på stikkingen enten i magen, brystet eller i skuldrene. Jeg får ihvertfall sting til alle kanter når jeg løper. Det var forresten ikke bare hagemøbler jeg bestilte fra netthandelen for halvannen uke siden! Tenkte å vise dere noe annet jeg klikket hjem til under 200 kroner. Vi måtte jo ha noe fancy til det sorte kjøkkenet vårt?

Dette kjøpte jeg for 170kr!
Passer perfekt på kjøkkenet vårt.

28 kommentarer

Siste innlegg