MODEGENSER

Det er ingen tvil om at jeg har fått en ny favoritt blant gensrene mine. Noe så gjennomført! Den har allerede fått kommet på, men må nok av igjen så ikke jeg søler på den. Den skal nemlig tas i bruk i morgendagens antrekk! Genseren finnes bare i one size og da jeg holdt den opp for første gang så den utrolig stor ut. På underlig vis satte den likevel som et skudd! Skal vise dere i morgen. Genseren koster 599 svenske kroner og finnes også i en nydelig rosa farge.

Genseren er fra www.modekungen.se
Direktelink HER.

                    Min genser er sponset

32 kommentarer
    1. ååh den er så fin! men kan du fortelle om hvor lang tid det tok fra du bestillte den til den kom til deg? vet om en del som ikke har fått det de har bestillt derifra og at de er misfornøyde med kundeservicen.. opplevde du noe slikt?:-)

    2. Hadde tenkt til å kjøpe den, fordi den var kjempe fin! Men visste ikke om den var sånn i ”virkeligheten” fordi jeg har hørt at de klærne ikke alltid er like in real, som på bildet 🙂 Men denne genseren var RÅ fin<3

    3. Åh, så utrolig fin og deilig genser!! Må vær en fornøyelse å tre den over hodet om morgenen og kose seg i den!! 🙂 Nydelig var den, og bildene var kjempe fine Marthe! Du er så flink og inspirerende stå på!! <3

    4. Lurer på hvordan du har opplevd kundeservicen osv der i fra? Har lest om utrolig mange (alt for mange faktisk) som ikke har fått det de kjøpte, har betalt for mye osv, også har de etterpå ikke fått tak i noen. De har kanskje fått en mail om at dette skal sjekkes ut og at de tar kontakt innen en uke osv. Jeg har også lest om flere som på et år og sånnt ikke har fått tak i kundeservice, og som aldri har fått pengene sine tilbake. Dette er jo selvfølgelig ikke noe du har noe med egentlig, men har merket at omtrent alle bloggere har klær der i fra og er så fornøyd, men det er jo da litt rart når så mange som ikke gjør at de selger flere klær ikke er fornøyde. Bare lurer på om du vet noe om det, evt om det skal ha forbedret seg nå osv?
      Håper uansett dagen idag blir kjempebra. Designet ditt var også kjempe fint. Du er så flott Marthe, og headeren var veldig fin, med nydelige bilder av deg! 🙂

    5. Hei! Lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan det er å bo i Kristiansand? Litt om hvor det er bra å bo, forskjellige butikker, avstander osv. Tipper du har mange lesere som flytter til Kristiansand til høsten for å studere, og at det derfor kunne hjulpet mye:-)

    6. Ingrid: Hehe! Sååånn 😀
      k: Heisann! Jeg kan ihvertfall svare på det du spurte om her 🙂 Jeg kan si litt om min erfaring. Jeg har bodd på Hånes i Kristiansand, Dvergsneskollen og nå Tømmerstø. Alle disse stedene har jeg stortrivdes på og kan derfor anbefale videre. Jeg ville absolutt bodd på denne siden av byen og ikke i voiebyen da dette området er utrolig mye plaget av kø og trafikkvansker både morgen og ettermiddag. Men skal man studere i Kristiansand så skal man stort sett studere på UIA eller i byen som begge er nærmest Hånes, Søm, Tømmerstø og Dvergsted områdene. Lund er jo kjempesentralt i forhold til studier da. Jeg har ikke bodd der selv, men bestevenninnen min Kristine bodde der helt til nå nylig! Da kan man sykle til sentrum og universitetet ligger heller ikke langt unna. 🙂 De stedene jeg har hørt mest “dårlig” om er Slettheia og noe Grim. Slettheia spesielt er et sted jeg og mange andre som er kjent med området aldri ville flyttet til. Her er det mye kriminalitet. Ellers tror jeg studentene vil trives over alt i Kristiansand 😀
      Astrid: Blir ikke noe det vet du. Det er ikke lov med dyr i leiligheten her. :/
      Elisabeth: Tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg har også hørt mye om modekungen tidligere, men jeg tror at de har fått orden på dette nå etter flere klager. Jeg har aldri hatt problemer med dem og jeg har ikke bare fått sponset klær, jeg har også bestilt to par sko hos dem og fikk skoene når jeg skulle ha dem og ble ikke lurt på noe måte. 🙂 Så jeg tror absolutt at de har skjerpet seg nå! 🙂
      Sara: Ja det kan jeg gjøre i et innlegg! 😀
      Karoline: Det tok akkurat en uke før jeg fikk “nå er varen sendt” mailen til den kom på døren. Pakken kommer altså levert på døren og man må selvsagt være hjemme når den kommer, men det pleier å stå i mailen når pakken kan ventes slik at man slipper å sitte hjemme hver dag i en uke. Hehe! 🙂
      Tusen tusen takk alle sammen. Glad genseren falt i smak hos flere. Nå vurderer jeg å kjøpe den i en farge til 😀

    7. Anonym: Hei hei! Tusen takk for hyggelig kommentar! 🙂 Jeg betalte ingenting da jeg fikk den sponset. Men jeg troor tollavgiften blir rundt 200kroner. Det kommer litt ann på vekt av det du har shoppet tror jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg