Innkjøp – 04.06.12

Jeg måtte selvfølgelig innom Sørlandssenteret også i dag, noe som resulterte i noen nye sommerkjoler! Jeg kom plutselig på at jeg nesten ikke har sommerkjoler og Mallorca er rett rundt hjørnet. Gleder meg til å vise alt sammen på. Den nye vesken blir nok tatt i bruk i morgendagens antrekk..


Lange sommerkjoler fra Gina Tricot. Nydelige på!


Genser fra Gina Tricot. 299kr.


Veske fra Bikbok til 399kr. Endelig eier jeg en rød veske!

Ja, så har jeg helt glemt å vise dere to nye skilt vi har fått til leiligheten. Da Jonas stekte egg til frokost i dag, gikk brannalarmen for første gang. Da kom et av disse nye skiltene veldig godt med.


Dette fikk vi av bestemor så det vet jeg ikke helt hvor er fra, men var den ikke veldig passende?

Og et skilt til bad døren! Hva synes dere?

64 kommentarer

Siste innlegg