Fisking i solnedgang

Det ble jammen rene supersøndagen i går! Koste meg fra jeg våknet til jeg la meg, og dagen gitt i ett. Vi var som nevnt på middag hos Jonas sine foreldre hvor vi fikk servert deilig kalkun med rabarbra pai og is til dessert. Sikler bare ved tanken! Gode og mette, dro Jonas og jeg på fisketur med pappa Lars. Det ble 5-0 til meg i fiskekonkurransen! Jeg knuste dem begge og ordnet oss god, fersk fisk til kveldsmat!

Etter at Jonas hadde stekt både makrell og sild til oss, sluknet jeg helt og sov som en stein på sofaen. Jonas bar meg inn på soverommet, kledde av meg og ryddet leiligheten mens jeg sov. Det var mildt sagt en fryd å våkne opp til et rent og pent hjem. For en drømmemann jeg har kapret meg!


Så stolt over fangsten! De to siste var litt for små..


Sløying av fisk.. Den beste delen? Jeg lot Jonas ta det ansvaret i går.

Nå skal det shoppes på ikea, før det er TRENING!

36 kommentarer

Siste innlegg