Andrea 20 år!

Det ble en SUPER feiring i går. Åh, som jeg koste meg med jentene. -Som alltid! Andrea fylte egentlig 20 år i mars, men vi har ikke fått feiret henne før nå. Bedre sent enn aldri! Av meg og Annika fikk hun klær, øredobber og fotballfruens dagbok! Det var for all del ikke et hint om at hun måtte slanke seg, men hun har lenge ønsket å teste ut lavkarbo og da tenkte jeg at vi ihvertfall kunne bidra med inspirasjon!


Karoline og Malene


Maren og Victoria


>Annika< og Heidi

Håper dere hadde en like fin fredag!
Se flere bilder fra gårsdagens feiring HER.

30 kommentarer
    1. Så bra at dere koste dere! 🙂 det gjorde vi her hjemme også! 🙂 fant frem fotoalbum Tom og jeg, så laget vi grønnsaks fat med dipp ved siden av 🙂 så mimret vi og snakket om alle de flotte minnene vi har. Vi både lo og gråt – fordi vi har kommet så langt. Jeg syntes det er rørende når guttene legger litt følelser i forholdet 🙂 hoho.
      Nei, ha en superfin lørdag Marthe! 🙂 og igjen beklager jeg dårlig kommentering, men internetten streika rett og slett!! Haha. Men nå er jeg tilbake for fult, så nå slipper du ikke unna kommenteringen min 🙂 hoho.
      Klem fra Marthe 🙂

    2. fine og koselige bilder!
      jeg elsker bloggen din og blir alltid glad når du har postet nytt innlegg! jeg liker også at du ikke bryr deg så mye om merkeklær som mange av de andre toppbloggerene gjør! selvfølgelig er det ikke noe galt å ha noe, men når det kommer til jenter på 17 år som bare bruker det blir for dumt!! du virker som en utrolig søt og herlig jente:-) stå på videre!!! favoritt blogg nr 1

    3. Såg veldig koselig ut, marthe 😉 jeg har et lite spørsmål til deg: jeg skal starte å blogge i sommerferien, har du noen tips til å få en bra blogg? Du er virkelig mitt forbilde! Elsker bloggen din, Marthe, stå på! 🙂 <3

    4. Ellen: Heisann! Hehe, jeg har litt mye å gjøre i dag. Vi får besøk av foreldrene til Jonas senere så jeg har planer om å vaske og skure ned huset så vi kan late som vi har hatt det så rent hele tiden 😀 Hehe!
      Marte: Jeg har skrevet to innlegg om hvordan en bra blogg bør se ut og hva den bør inneholde tidligere 🙂 De finner du i kategorien “Marthe tipser” i sidemargen til høyre her. <3 Lykke til med blogg! Det er supergøy 🙂
      Frida: Tusen tusen takk! Kjempehyggelig kommentar. <3 Jeg kjøper noe dyrt innimellom, men finner absolutt mest på de vanlige kleskjedene som Bikbok, h&m og Gina tricot. Vil jo ha mest mulig for pengene! 😀
      Marthe K: Å<3 Det hørtes koselig ut! Jonas og jeg må ta en slik kveld vi også snart. Godt å ha deg tilbake i kommentarfeltet 😀 Hehe. Du er god du Marthe.
      anonym: Ja, jeg følte at det ikke gikk ann å skrive fotballfrues kokebok. Det ble liksom hvilken som helst fotballfrue og ikke selveste fotballfruen 😀 Hehe!

    5. anonym: når man skal omtale fotballfruen, så må man skrive fotballfruen. marthe: er det andrea som har en liten gutt, eller er det en annen venninne av deg? kan huske et innlegg der du skrev om en liten gutt 🙂

    6. Camilla: Ja den kjolen hadde hun kjøpt i Bali. (desverre for oss!) Haha 😀
      anonym: Heisann! Jo vet du hva, jeg må bli mye flinkere til å skrive om guttemote og klær til menn også. Det blir det alt for lite av! 🙂

    7. Hei.:-) eg lurer fælt på hvor den flotte kjolen du har på deg er fra.:-) en slik skulle eg veldig gjerne hatt i kofferten med til kreta.:-):-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg