Pene ting gir glede..

Noen sier at lykke ikke kan kjøpes.. Vel, jeg blir ihvertfall ekstremt lykkelig av å omringes pene ting. Jeg sitter i godstolen i stuen vår nå og selv om alle de nye pene interiør tingene ligger slengt rundt på gulvet, kan jeg ikke annet enn å glise. Vi får ikke sofaen før til fredag og kan derfor heller ikke kjøpe verken tvbord, stuebord eller kommoder til å ha pynt på. Vi har med andre ord ingenting å legge noe som helst på, men hva gjør vel det? Stuegulvet er jo omringet av nydelige ting som skal gjøre hjemmet til vårt eget lille drømmested! Gleder meg til å vise det frem til dere. Dagens interiørkjøp får dere under her!

Alle putene og saueskinnsteppe i mørk brun er også fra Living. Tror putene koster 249kr per stykk. Saueskinnsputene og saueskinnsteppet koster 499kr per stykk. Vi var så heldige og fikk innflyttningspenger fra farmor og farfar så alle disse flotte tingene er vel egentlig gave fra dem! Åh, heldige heldige oss. Nå skal det bli så fint i stuen at jeg ikke kommer til å ville bevege meg utenfor den.


Klokke fra Kremmerhuset til 499kr. Kommer til å passe helt perfekt til det fremtidige stuebordet vårt!


Kurv fra Living til 199kr


Skilt som skal henges på bad-døren fra Living til 29kr

Så mange fine ting!

42 kommentarer

Siste innlegg