Hagemøbler i boks!

Nå har jeg jammen meg skaffet oss hagemøbler også! Jeg oppdaget nemlig nettopp www.netthandelen.no! Jeg henger nok litt etter, men for en genial nettside! For dere som ikke har hørt om dette så er det en nettside hvor det hele tiden auksjoneres bort varer til superbillige priser.

Jonas og jeg var på både plantasen, Skeidar, Jysk og Bohus i går for å se etter hagemøbler men fant ingenting til under 6000kr. Da jeg kom hjem og klikket meg inn på netthandelen kom alternativene opp til både 1,2 og 3000 kroner. Akkurat de modellene jeg ønsket! Det er ikke alltid bare bare å få tak i de flotteste, rimeligste møblene ettersom flere vil ha dem og gjerne byr høyere enn deg, men etter å ha prøvd meg på tre forskjellige hagesett i går, fikk jeg endelig denne til 3100kr. JIPPI!

Var det ikke søtt?
Her skal det inviteres på middag i sommer!

– Marthe <3

28 kommentarer

Siste innlegg