WALK IN – AVSLØRT

Da er det vel tid for å avsløre vårt nye lille walk in closet? Eller jeg vet ikke om det kan kalles det engang ettersom det er presset inn i samme rom som soverommet vårt. Vi har bare en 40 kvadrats leilighet så det er begrenset hvor mye plass det kan gå til klær, men jeg tror vi har fått til en ganske grei løsning jeg! Rommet er ikke ferdig, men jeg tenker dere har ventet lenge nok så nå viser jeg det likevel. Vi mangler blant annet et digert speil, gardiner og litt kunst på veggen. 

For at ikke skapene skulle se fryktelig rotete ut, har jeg måttet pakke alle kjolene mine, alle shortser, skjørt, jakker og 2/3 deler av både gensre og topper ned i bokser som ligger gjemt bak skoene i skapet. Jeg synes selvfølgelig det er kjempeleit at de skal ligge gjemt, men har man ikke plass så har man ikke plass! Vi skal ikke bo her hele livet men så lenge vi bor her, må vi gjøre det beste ut av det.

Nå, hva synes dere?

82 kommentarer

Siste innlegg