Statistikken når nye høyder!

Herlighet, så gøy det er å blogge for tiden! I går slo statistikken nye høyder nok en gang. Som om ikke det var morro nok, kommenterer dere jo som helter om dagen! Utrolig gøy å få så mye respons på innleggene jeg poster. Også så mye glad respons dere kommer med. Jeg blir helt i hundre jeg! Under ser dere de siste bildene jeg har fått tilsendt. Det er på god tid å fornye designet nå både i form av header og bloggoppsett, så nå er jeg i full gang med planlegging! Jeg har fått hjelp av en leser til nytt både design og header, men i mellomtiden er jeg nødt til å ha en forandring!


Bilde nr.1 av www.heleneth.bloggr.no 


Bilde 2 og 3 av www.lovloyning.blogg.no


Bilde 4,5 og 6 av www.nannaph.blogg.no


Bilde 7 av www.skyline.blogg.no


Og bilde 8 av www.jeaphoto.blogg.no

Et lite glimt av det mulige nye designet..


Headeren blir ikke slik, men jeg har veldig lyst til å bruke bildene til høyre her ihvertfall!

Hva likte dere best?

102 kommentarer

Siste innlegg