Hårspa av Kèrastase!

Åh, så deilig det var å bli dullet med i går! Det var vel ingenting som fristet mer enn en ordentlig runde hårspa dagen etter 17 mai. Håret mitt var tørt og behøvde virkelig en kvalitetsvask, kur av beste slag, en god og lang hodebunnsmassasje og styling! Salongen jeg besøkte var A salong i Sørlandsparken og produktene jeg fikk teste var alle i Kèrastase. Her kommer både bilder og en videosnutt fra besøket!

Klar som et EGG til å få litt herlig hårspa!


Først – Vask med kvalitetsshampo!


Produkttesting – Varmebeskyttende produkt fra Kèrastase. Denne SKAL jeg ha!


Til Høyre ser dere shampoen og kuren jeg fikk testet i Kèrastase. Fås kjøpt på blant annet på A salong.


På med extentions!


Krølling og styling av hår..

RESULTAT..

VINNEREN AV KÈRASTASE PRODUKTER TIL VERDI 675KR BLE ODA BJØRKELO!

             Annonse

50 kommentarer
    1. Anniken Steiring: Ja det var superdeilig! Dette er noe alle jenter burde unne seg i blant. Jeg tror ikke det er spesielt dyrt med vask/pleie og litt styling hos frisøren. Så er det jo så herlig med den hodebunnsmassasjen! Hehe. <3

    2. Har aldri hørt stemmen din før, så jeg har bare forestilt meg en stemme når jeg leser det du har skrevet, men du hadde utrolig søt og fin sørlandsdialekt 🙂

    3. Wow, sytkt fint det ble. Du er nydelig du burde hvertfall ligge på 1. plass syns jeg <3

    4. Åh! Så fantastisk deilig ut. Pleier alltid å glede meg TIMER før jeg skal til frisøren, for jeg ELSKER at noen tar i håret mitt. Og du ble utrolig flott 🙂

    5. Åh, det så deilig ut! Kan du ikke lage flere videoer ? Det gjør seg veldig bra på bloggen synes jeg! 🙂

    6. Så nydelig du ble ! Også deilig det så ut med den hodebunnsmasasjen, hehe 🙂
      Har aldri hørt stemmen din før, men du har jo kjempesøt dialekt. Du ble superfin !

    7. Jeg elsker å dra til frisøren når de masserer hodet i vasken, ahhh så deilig! 🙂 Synd jeg ikke klipper meg så ofte, men kan kanskje ta turen innom bare for å få god hårkur osv. Mit blonde hår blir veldig tørt spesielt på sommeren.
      Du er utrolig vakker, forresten. Søt jente 🙂

    8. Utrolig fint 😀
      Men jeg bare lurer hvilket program redigerte du videoen i? Har laget en musikkvideo og jeg laget den i Windows Movie Maker, lagret den men når jeg skal åpne den kommer det opp en melding om filen er ikke kompitabel(eller hva nå det var) eller at den kunne være skadet. Jeg bare lurte på om du brukte det samme programmet som meg? Og om du da har hatt det samme problemet og vet hvordan man kan fikse det? Trenger virkelig hjelp.

    9. Har lest bloggen din en stund nå, og jeg må bare si at jeg syns du virker så utrolig koselig og søt:-) Ble veldig fint, så deilig ut! Btw: gratulerer med leilighet, dere er søte sammen :-))

    10. å så fin tatovering bak øret ditt. liker du sommerfugler? eller betyr det noe spesielt? 🙂 selv ønsker meg en slik en, enten bak øret som du (var råtøft!) eller på ankelen.
      på graven til søsteren min står det nemlig *hva en sommerfugllarve kaller livets slutt, kaller gud en sommmerfugl.* og derfor har jeg altid likt sommerfugler 🙂

    11. hei marthe jeg er en stor fan av bloggen din og ser på den nesten vær dag.
      men jeg bare lurte på om du kunne fortelle hvor du lagde headeren din.
      men du trenger ikke å si det men jeg vill lære det av den beste!
      – sasha

    12. Sasha: Hei! Så hyggelig å høre:-) Headeren er laget i photoshop av ei venninne. Men det er ikke så mye som er gjort. Det er bare et bilde som det er blitt satt på tekst på 🙂
      Anna: Å så søtt! Jeg visste ikke hva det betød da jeg tok den men fant i ettertid ut at en sommerfugl står for frihet. Det gir jo mening! Men det var ikke derfor jeg tok den 🙂 Jeg syntes den var søt jeg. Hehe. Jeg vil ikke ha flere tatoveringer, men jeg synes den jeg har nå er helt grei da den ikke synes hele tiden. Jeg kan jo bare gjemme dem bort i håret om jeg ikke vil vise den frem hver dag <3
      Katrine: Tusen takk! 🙂
      ANNIKA: Ja hun sa dere hadde gått på skole sammen 😀
      Vanja: Hei! Jeg laget også videoen i windows movie maker og det samme skjedde med meg. Utroolig irriterende. Det skjer ofte fordi du har slettet en film eller et bilde fra dataen etter at du har lastet det inn i moviemaker og redigert det. Eller bare flyttet bilde du bruker i windows movie maker fra en mappe til en annen på dataen. Da dukker det opp at det er en feil ved filen. Det skjedde med meg i hele går. :/
      Synnøve: Ja det skal jeg få til! 🙂
      Silje: Den fikk jeg for 400kr 🙂 Egentlig kostet den 800 men tatovøren kom to timer for sent! Hehe
      Silje: Ja jeg lover å bli flinkere til det fremover. 🙂
      Tusen tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene dere kommer med! Det er så koselig å blogge for dere positive lesere 😀

    13. Super søt tatovering! Hadde ingen anelse om at du hadde tatovering, og jeg har lest bloggen din i flere måneder nå.
      Kan du Lage et eget innlegg om den? Hvorfor du tok den, hvor, når osv?:):)
      Så deilig med hårpleie da:D

    14. Hvilken farge har du i clipsene ? Har nesten samme farge på håret selv, å tenkte og kjøpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg