En hektisk 18 mai!

Det har vært en hektisk dag i dag. Jeg har gått rundt med både videokamera og mitt vanlige Nikon speilrefleks i hele dag. Jonas har nemlig filmet meg på vei til en frisørbehandling, underveis i behandlingen og selvsagt resultatet. Endelig skal dere få viljen deres.. Jeg prater på film! Å, grøss og gru. Håper ikke jeg dør av flauhet mens jeg redigerer dette. Skal prøve å få gjort det i kveld slik at filmen er klar til i morgen. Ellers rakk vi akkurat å lage litt god middag før Jonas måtte på jobb. Kvelden skal gå til flytting. Vi skal prøve å få på plass det aller meste allerede i helgen. Jeg er så spent!


 
FØR                                                                                     ETTER


Gud.. Haha!

Hvilken behandling jeg fikk, får dere greie på i kveld!

– Marthe <3

38 kommentarer

Siste innlegg