Moutfit – 15.05.12

Wæ! Plutselig ble det ekstremt mye å gjøre på veldig kort tid. Alle møbler skal handles, de gamle tingene skal flyttes, søppel skal kastes og ting må monteres. Gud hjelpe meg. DETTE ER GØY! Jeg fant den perfekte sofaen til 3000kr på finn i går, så den skal vi se på i kveld! Alt ordner seg for snille barn.

I dag har jeg fått på et slags pannesmykke med fjær fra glitter. Følte meg bare dødsrar og tok den av igjen før halve antrekksbildene var tatt. Det føltes så utrolig unaturlig å gå med et pannesmykke! Haha. Det er jo så mange som ser smashing ut med slike, men det var ikke noe for meg.


Sko 349kr HERFRA (affiliateslenke)

 
Skjørt fra Zara
Topp fra Biknok

Jakke fra Pull and Bear



Nå lukter det deilig middag her i hus!
Drømmemannen har stelt i stand..

– Marthe <3

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 5 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

56 kommentarer

Siste innlegg