På handletur i Sandnes!

Tjo hei! For en fin dag det har vært. Jeg er kommet vel frem i Stavanger og har i dag vært på shopping i både Stavanger sentrum og i Sandnes! Jeg skal vise dere hva jeg har kjøpt litt senere. Kanskje dere finner ut av det allerede ved å se på bildene under? Hoho. Tante og jeg var og spiste på en resturant som heter Charles & De. Et spisested som er drevet av Charles Tjessem som i 2003 ble verdensmester i kokkekunst! Dere kan tro maten smakte. Mmm, så godt det var! Kremet blåskjellsuppe med bakt rabarbra til dessert. Fristende? Bare se på de bildene da!


Suppen min! NAM.


Tantes kylling med brokkolipurrè.


Tante valgte en nydelig sjokolade fondant til dessert.


Bakt rabarbra med jordbær, is og masse digg!

Noen som la merke til noe nytt her?

– Marthe <3 

107 kommentarer

Siste innlegg