17 mai kjolen!

I år føler jeg meg kjempeheldig som endelig kan hive på bunaden! Jeg har ikke hatt bunad siden jeg var liten og har alltid måtte stresse med kjolevalget til 17 mai. Vel, bortsett fra i fjor hvor jeg var russ og slapp billig unna. Selv om bunaden skal på 17 mai i år, vil jeg nok skifte litt utover dagen når tivoliet blant annet skal besøkes! Da står jeg med samme problem som dere andre. Hvilken kjole? 

Her har jeg plukket ut noen alternativer fra www.nelly.com. Den øverste finner dere HER.

 
Blå skrå HER, Blå maxi HER.

 
Hvit HER, Sort HER.

 
Helhvit HER, hvit med rosa detaljer HER.

 
Hvit HER, Mørk blå HER. Koster bare 249kr.

 
Rosa HER, Rosa med blomsterdetaljer HER.

 
Hvit HER, blå HER.

Noen som allerede har 17 mai kjolen i boks?

– Marthe <3

68 kommentarer

Siste innlegg