Et lite dyrepark besøk!

Å for en hyggelig start på uken! Jonas og jeg dro i dag tidlig til dyreparken i Kristiansand og der ble vi i flere timer. Kjempehyggelig! Egentlig skulle jeg kjøpe dverghamster også i dag, men det kom visst ikke på tale. Det får vi skaffe oss så fort vi finner en egen leilighet! Vi følger med på markedet hver dag flere ganger til dagen og har også vært på flere visninger, men de flotteste leilighetene er det så forferdelig mange som vil ha, og da blir ikke vi som er et ungt par valgt ut. Det er visst enklere sagt enn gjort å få skaffet seg en pen leilighet i Kristiansand. Håper det snart er vår tur til å vinne leiligheten!

Jeg filmet litt fra besøket også, så vi får se om det blir brukbart!


Sjekk de da! Øyekontakt med Jonas’s største frykt.

Så fikk vi jammen meg øye på to slever utenfor like etterpå. Jeg hadde fryktelig lyst til å kose med dem, men Jonas kunne ikke med 100% sikkerhet si at det var slever. Haha! Kanskje dere har mer peiling enn oss? Ville det vært ufarlig å kose med skapningene på bildet under?  


Slever eller ikke slever?


Syntes dette vesenet var så nusselig..


.. Helt til det viste meg tennene!


Sjekk det beistet der da! Like stor som huset!


Kardemommeby!

Og til slutt… litt kliss!

– Marthe <3

49 kommentarer

Siste innlegg