Akvariebesøk i Bergen!

Farfar og jeg sto opp tidlig i dag og dro til Akvariet i Bergen for å se hva som befant seg her av levende vesner. Så gøy! Jeg hadde aldri vært på Akvariet i Bergen, så det var nytt for meg! Jeg har alltid fått høre at det ikke er så stort og at det er lite å se her, men der ble jeg kjempepositivt overrasket. Herlighet, hva var det som manglet der da? Jeg fikk knipset masse bilder fra besøket, og det blir definitivt ikke siste gang jeg drar dit. Supergøy! Fiskene var jo dobbelt så store som haiene noen av dem. Haha!


Søte pingvinene.


Krabbeeer! Eller edderkopper? Ligner fælt!


Så var det jammen lov til å ta opp alt bortsett fra fiskene, så da var jeg i gang med krabbefanging.

Den tropiske verden.. Dette er til deg Jonas, som er så glad i slanger!


Den sorte enke..

Under vann..

Klare for selshow!

Og da klokken ble halv et og kusine Nora skulle hentes på skolen, ble det jammen meg autografskriving også på meg! Tre jenter ble fort til femten og så var jeg omringet av både jenter og gutter som ville ha en lapp med den skrekkelige håndskriften min. Noen av dem ante ikke engang hvem jeg var, men autograf skulle de ha. Haha, kjempehyggelig var det ihvertfall!

Håper dere har hatt en like fin start på helgen som meg!

– Marthe <3

44 kommentarer

Siste innlegg