Mitt gamle kamera er tilbake!

Åh! NÅ er jeg fornøyd. Så utrolig deilig å kjenne mitt gamle Nikon kamera i hendene igjen. De selger ikke denne gamle modellen lengre, men tror dere ikke jeg fant det på finn? Joda! Det er brukt så jeg var veldig redd for at jeg skulle bli lurt og betale for noe som ikke fungerte, men det gikk aldeles flott. Jeg betalte litt over 2000kr for det og det ser splitter nytt ut. Jeey! Nå er det plutselig blitt kjempegøy å ta bilder igjen. Knipser alt jeg kommer over jeg nå.. Nikon i mitt hjerte.

Så fort jeg får kjøpt en portrettlinse til Nikon igjen så kommer jeg til å legge ut mitt Canon kamera til salgs her på bloggen. Er det noen som har lyst til å kjøpe det billigere enn det koster i butikken så får dere følge godt med fremover! Det er jo bare snart to måneder gammelt.


Look’s good!

Nå er det kino på kjæresteparet!

– Marthe <3

33 kommentarer

Siste innlegg