Interiør shopping!

I dag har vært suupergøy! Jonas og jeg har vært på romantisk interiør shopping! Vi tok blant annet turen til Søgne for å handle litt Green Gate på en interiørbutikk de har der. Jeg har jo siklet så etter dette de siste dagene at nå måtte jeg bare slå til! Desverre er det slik at pene ting koster penger, så jeg måtte nøye meg med bare litt. Mer får det bli med tiden for fy søren, jeg er FRELST av dette.

Nå skal jeg sette av litt tid til å jobbe med bloggen før resten av kvelden går til en dobbeldate med et annet par i Kristiansand. Gleder meg. I morgen har Jonas og jeg 2 og et halvt års jubileum og Jonas har visst store planer for hva vi skal gjøre! Jeg aner ingenting, men er kjempespent! Overraskelser er GØY.


Bare se her da! Wææææ. Jeg gikk berserk.

Fikk handlet litt i Søgne og litt på Hansen og Co i byen. Ja, så fikk jeg hentet Nelly skoene mine som har ligget og ventet på posten! Skal vise dem til dere i morgen. De var helt nydelige på. Oh god.

Dette fikk bli med hjem..


Det ble dette serviset i første omgang. Nydelige Pernilla White kjøpt på Gave og Interiør Huset.


Kaffelattekopper 79kr per stykk. Tallerkner 129kr per stykk. Skjeer 49kr per stykk.


Noe så nusselig!


Og disse nydelige i rosa fra Hansen og Co.


120kr per stykk.


Stor popcorn skål koster ca 300kr. Alle finnes i mange nydelige farger!

Nå ligger det bare her og venter på å ta plass i en leilighet!

– Marthe <3

17 kommentarer

Siste innlegg